Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsurinecontroles

urinecontroles

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien is straks positief testen op coke wel het beste wat je kan overkomen...
o
overleverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb vorige week zeker 5dagen veel crack gerookt met wat bruin.drie keer daar voor of zo steeds 1 nacht met tussenpozen van twee weken. Als t goed is heb ik over anderhalve maand of eerder een uc.stel ik zou na een week nu niet te heeben gebruikt nog 1 avond veel crack roken.is dat detectabel in uc wat maar lab wordt gestuurd over anderhalve maand of maand
o
overleverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet dat chronische gebruikers weken na stoppen nog metabolieten in urine hebben.is dit chronisch? Of is het na twee weken niet meer traceerbaar
als ik nog 1x zou bingen voor een nacht.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kijk anders eens in dit topic: viewtopic.php?f=10&t=31828

Ik heb niet echt een idee hoelang het allemaal aantoonbaar is, maar waarom toch het risico willen nemen dat je mogelijk positief test op drugs?
o
overleverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uitzichtloosheid,persoonlijke omstandigheden,vreselijke trek.en toch iets in de toekomst op het spel zetten.sprak net een vriend,die zei dat ze tegenwoordig in het lab echt wel het bingen van crack een maand later kunnen traceren in urine
.vooral tegenwoordig.geavenceerd
e technieken.crack is zo verslavend.is nu week geleden.en kijk als mijn leven nu zo veel waard was dan deed ik nooit meer wat,maar door die klotegedachtengangen en alles heb ik meer trek.kan t dus minstens een maand later traceerbaar zijn in urine met de huidige meer ontwikkelde uc's.veel info stamt nog van 10 jaar geleden.vanavond doe ik niks meer.maar die fucking trek sucks.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Is het niet een goed idee om professionele hulp te zoeken voor die gedachtegangen waar je het over hebt? En voor de trek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."