Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, het internet staat vol met kans plotselinge dood na crack en alcohol. Omdat het hart te zwaar belast wordt door de ontstane stof cocaethylene of id. Maar goed, veel snuivers gebruiken alcohol.Snuiven is feitelijk minder gevaarlijk als gekookte base. Nu wil t geval dat ik laatst bij een vriend op bezoek was en vijf bolletjes heb gebased. Ik wil geen bruin, dus dimde ik tusendoor met witte wijn.en een halve diazepam.( die slik ik dagelijks) .ik had al met al dus een gedeelte van de vijf bollen crack gerookt(de andere helft voor vriend) ,een halve fles witte wijn en een halve diazepam. En toen ging ik dood.nee natuurlijk niet.maar nu las ik dat alcohol en crack zwaaar dodelijk is.maar bruin raak ik pertinent niet aan.binnenkort moet ik ff op bezoek bij die vriend.stel meneer zit weer te basen.wat ik verder nooit doe.maar kans is groot dat ik mee doe.kan nu wel zeggen ik doe t niet.maar op zon moment is nee zeggen supersterk en onmogelijk.wat zijn mijn opties.om tusendoor te dimmen.kan dat beetje wijn echt kwaad of zijn een enkele oxazepam of diazepam tussendoor, dus tussen het basen door veiliger.het liefst iemand die ervaring heeft.geen feitelijke googledingen.maar is er iemand die mij niet belerend en uit eigen ervaring advies kan geven.in amerika zijn er toch heel veel mensen die alcohol combineren met crack?"
"Ik ben de ergste dan.hij dimt met bruin.maar ik rook net zo hard.vooral omdat ik niet dim met bruin.lastig.maar is er iemand met ervaring op tussendoordimgebied en dan geen opiaten.kun je tussendor kleine stukjes pammetjes nemen of valt de halve fles witte wijn besr mee.heb vroeger wel veel gebased en gebruikte toen wel bruin tussendoor.maar was toen jonger.ben nu 40 en lichaam is ook niets meer gewend."
"Maar zijn er mensen hier die ook wel eens alcohol gebruiken i pv bruin tijdens een cracksessie?"
"Maar er zitten denk ik vast wel mensen op dit forum diw t wwl es hebben gedaan.snap jou ook wel.zou ik ook zeggen.ben ook niet blij met de hernieuwde "c"drang.maar zou t nooit kopen meer.krijg wel buikpijn als ik denk dat ik er binnenkort op bezoek ga.denk daadwerkelijk dat t mijn laatste levende dag is dan.want weet ook dat ik het niet kan late n.it sucks."
"2,5 gram? Volgens mij is 1 bolletje crack niet 1gram. Het gaat om hoe groot het risico op plotselinge dood is als je ipv de crack met heroine dimt , maar met alcohol. Er ontstaat cocaethylene.maar drank en snuifcoke is dan ook dodelijk. Maar crack op zich is natuurlijk al gevaarlijker dan snuifcoke.niemand ooit de combi alcohol en crack geconsumeerd?"
"En.nee.ik wil het niet doen.ben er bang voor.maar heb ook een duiveltje op mijn schouder.wil gewoon weten dat als t duiveltje wint, ik niet eindig in een kist"
"Gatver.wat een klotesituatie.wat die troep met je hersenen doet.Eigenlijk loop ik geruststelling te zoeken op dit forum. Zodat ik met gerust hart kan basen. Terwijl ik weet dat ik me achteraf zwaaar klote voel.bizar.ik kan.beslissen niet meer te gaan.maar dat denk.ik nu.tegen de tijd dat ik minder angstig ben, denk ik weer anders.vroeger nooit last van gehad.toen wist je niet hoe slecht t was.je zat tussen de diehards te roken en er waren bij die iedere dag alleen.maar baseden, bruin rookten en niet aten.en gewoon soms 65 waren.nu heb je google en fuck dan lees je over de risico's.plotselinge dood zus zo.hartaanvallen.daar dacht ik 12 jaar terug niet aan.wist ik veel.ah shit herinner me wel 1 gast die hersenbloeding kreeg.hij rookte veel crack, bruin en zag m.ook wel es met sterke drank lopen.maar die vent van 65, has keelkanker vijf jaar daarvoor en is nog steeds niet dood.fuck.had ik maar nooit wat gehad laatst.ik ben zoveel jaar geleden gekapt en de kwaliteit was zo fucking goed laatst,dat mijn hersenen er maar aan blijven denken."
"Ik heb vorige week zeker 5dagen veel crack gerookt met wat bruin.drie keer daar voor of zo steeds 1 nacht met tussenpozen van twee weken. Als t goed is heb ik over anderhalve maand of eerder een uc.stel ik zou na een week nu niet te heeben gebruikt nog 1 avond veel crack roken.is dat detectabel in uc wat maar lab wordt gestuurd over anderhalve maand of maand"
"Ik weet dat chronische gebruikers weken na stoppen nog metabolieten in urine hebben.is dit chronisch? Of is het na twee weken niet meer traceerbaar als ik nog 1x zou bingen voor een nacht."
"Uitzichtloosheid,persoonlijke omstandigheden,vreselijke trek.en toch iets in de toekomst op het spel zetten.sprak net een vriend,die zei dat ze tegenwoordig in het lab echt wel het bingen van crack een maand later kunnen traceren in urine .vooral tegenwoordig.geavenceerd e technieken.crack is zo verslavend.is nu week geleden.en kijk als mijn leven nu zo veel waard was dan deed ik nooit meer wat,maar door die klotegedachtengangen en alles heb ik meer trek.kan t dus minstens een maand later traceerbaar zijn in urine met de huidige meer ontwikkelde uc's.veel info stamt nog van 10 jaar geleden.vanavond doe ik niks meer.maar die fucking trek sucks."