Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan dit, door blijven snuiven, geen stop meer.

Kan dit, door blijven snuiven, geen stop meer.

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nooit de ene verslaving met de andere gaan vervangen. Dan ben je nog geen enkele stap verder. Dan ben je nog steeds (of alweer) verslaafd. Heel slecht advies van die vriend...
En een kutleven of niet kunnen handelen is juist een teken om te gaan stoppen. Hoe langer je door gaat hoe kutter en moeilijker het wordt. Ik denk dat je verslaving een grote oorzaak is van wat je zelf een kutleven noemt. Dat zie je niet echt misschien als je verslaafd bent maar het is toch echt zo. En ja ik ben ook verslaafd geweest, aan wiet. En geloof me, kappen met wiet is fucking moeilijk!! En ik knok ik er soms steeds tegen na jaren. Dus dat is echt geen oplossing. Probeer de andere adviezen en opties die mensen je hebben gegeven eens echt. Succes! Het leven kan zo vreselijk mooi en fijn zijn!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste moment voor jou om in te grijpen is nu. Elke keer dat je meer haalt maak je het moeilijker voor jezelf.. Als je je leven kut vind en daaraan wilt ontsnappen, wordt het echt niet beter met coke. Het wordt er vele malen slechter op. Je stopt namelijk alles weg waarmee je niet wilt dealen en zodra je coke raakt uitgewerkt komt dat er dubbel zo hard weer uit. Je creëert een vicueuze cirkel waar je zo snel mogelijk uit moet stappen.

Ga naar de huisarts, vraag hulp. Je bent jong en je kan er nu nog wat van maken. Als je dit een jaar volhoud is de kans klein dat je er ooit nog uit komt. Sterkte!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je echt een kutleven hebt dan moet je dat probleem bij de wortels aanpakken en dan is niets meer gebruiken de 1ste stap. Als je verder blijft middelen gebruiken kan je niet helder nadenken. Zie je de problemen niet zuiver en kan je jou niet focussen op een volledig herstel van jezelf en jouw leven. Zoals eerder hier gezegd, de roes zorgt voor uitstel maar geen afstel. Als de roes over is kom je telkens terug en dieper in de put van problemen. Ik weet waarover ik spreek na 14 jaar gebruik van verschillende middelen. Ik had zogezegd ook een kutleven. Intussen ben ik een 2tal maand clean van dagelijks gebruik en dat kutleven is ver te zoeken + hangende problemen zijn intussen ook snel van de baan geveegd. Go For It!!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik wil geen inbreuk maken op het topic, maar "clean van dagelijks gebruik" schrijft een stuk langer dan clean, tekzor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."