#1
Nooit de ene verslaving met de andere gaan vervangen. Dan ben je nog geen enkele stap verder. Dan ben je nog steeds (of alweer) verslaafd. Heel slecht advies van die vriend...
En een kutleven of niet kunnen handelen is juist een teken om te gaan stoppen. Hoe langer je door gaat hoe kutter en moeilijker het wordt. Ik denk dat je verslaving een grote oorzaak is van wat je zelf een kutleven noemt. Dat zie je niet echt misschien als je verslaafd bent maar het is toch echt zo. En ja ik ben ook verslaafd geweest, aan wiet. En geloof me, kappen met wiet is fucking moeilijk!! En ik knok ik er soms steeds tegen na jaren. Dus dat is echt geen oplossing. Probeer de andere adviezen en opties die mensen je hebben gegeven eens echt. Succes! Het leven kan zo vreselijk mooi en fijn zijn!
En een kutleven of niet kunnen handelen is juist een teken om te gaan stoppen. Hoe langer je door gaat hoe kutter en moeilijker het wordt. Ik denk dat je verslaving een grote oorzaak is van wat je zelf een kutleven noemt. Dat zie je niet echt misschien als je verslaafd bent maar het is toch echt zo. En ja ik ben ook verslaafd geweest, aan wiet. En geloof me, kappen met wiet is fucking moeilijk!! En ik knok ik er soms steeds tegen na jaren. Dus dat is echt geen oplossing. Probeer de andere adviezen en opties die mensen je hebben gegeven eens echt. Succes! Het leven kan zo vreselijk mooi en fijn zijn!