Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEffect verloren..!!!!?

Effect verloren..!!!!?

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezers,
Ik zal als eerst even wat vertellen over mezelf.
Ik ben 19 jaar en ben sinds 1 maand clean van mijn cocaïne verslaving. (3 jaar lang verslaafd geweest). Jammer genoeg was mijn verslaving ook altijd in combinatie met speed en daar ben ik op dit moment mee bezig om mee te stoppen.
Nou heb ik voor dit weekend een envelop gehaald (1gram duss..) cocaïne maar bij het nemen van een aantal lijnen/scheppen merk ik nogsteeds helemaal geen effect...
Ik miss alle effecten die normaal de reden zijn om te gebruiken, de blijdschap is weg, zelfverzekerheid, speciale onderbuikgevoel...
Nou heb ik al her en der iets gelezen over mogelijke redenen waardoor dit zou kunnen komen, maar vooralsnog snap ik er eigenlijk geen zak van...
Ik hoop dat iemand hier mij meer ken vertellen over me probleem en/of dat het word herkend door iemand..
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je hebt slechte cocaïne gekocht.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is dit geen goed iets dan? Wilde je niet stoppen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je bent niet clean als je na een maand weer gaat gebruiken.
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik snap dat het 'clean' zijn nu is mislukt, maar voor alsnog vraag ik me af hoe dit kan komen.
Sos is trouwens van best goede kwaliteit dus daar ligt het niet aan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kadaverduif zei:
Ik snap dat het 'clean' zijn nu is mislukt, maar voor alsnog vraag ik me af hoe dit kan komen.
Sos is trouwens van best goede kwaliteit dus daar ligt het niet aan
Klik om te vergroten...

Heb je het laten testen dan? Zo niet, dan weet je niet of het goede of crapy coke is.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kadaverduif zei:
Ik snap dat het 'clean' zijn nu is mislukt, maar voor alsnog vraag ik me af hoe dit kan komen.
Sos is trouwens van best goede kwaliteit dus daar ligt het niet aan
Klik om te vergroten...

Ik heb hier nog een kilo bakmeel liggen. Is ook erg goede cocaïne. Je voelt er alleen niet zo veel van.
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#8
Testen is niet nodig aangezien het precies tzelfde is zoals ik altijd heb gehad...
Zijn er nog andere mogelijkheden buiten slechte dope....?
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan alleen aan slechte kwaliteit denken, zo lang je die coke niet hebt getest weet je het dus nooit zeker.

Voor de rest, is het niet gewoon beter om er van af te blijven? Hoop dat het niet aan de kwaliteit ligt maar an jou. Dan stop je er tenminste mee.
J
JixxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lijkt mij ook niet anders dan dat de kwaliteit dit keer minder was?

Vraagje: Heb je op eigen basis afgekickt of via een behandelkliniek? Zo ja, hebben ze bepaalde medicatie voorgeschreven? Het kan namelijk zijn dat bepaalde medicijnen de werking van drugs blokkeren.

In het geval van cocaine is antipsychotica bijvoorbeeld een middel wat de werking verminderd of remt aangezien beidde op het dopamine werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."