Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bobsacamano zei: Nogal een lege vraag dit. Punt 1 wat heb je al gebruikt. Ik weet niet wat nieuw is voor je. Punt 2 wat vinden jullie leuk om te doen? Psychedelische drugs, uppers, downers, opiaten enz. Punt 3 je kan alle designer drugs redelijk makkelijk krijgen met een beetje speur werk daar mogen we geen tips over geven ivm de forum regels. Klik om te vergroten... Excuses voor het slecht opbouwen van de vraag, het is voor het eerst dat ik een bericht plaats op het forum duss vandaar.. We zijn vooral opzoek naar uppers en/of downers. De psychedelische drugs waag ik mij nog niet aan, aangezien ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben. Opiaten lijken me ook leuk maar daar heb ik al vaak naar gezocht, maar dat was vaak (jammer genoeg ) zonder resultaat.. De soorten drugs die ik al heb gebruikt zijn: Wiet, Hasj, Truffels, Salvia, Cocaïne, Speed, XTC, MDMA, Ketamine, Methamfetamine, Crack. Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven, als er nog wat mist dan hoor ik het wel :P"
"Bedankt voor alle tips!! Het vinden van RC drugs is inderdaad makkelijker dan verwacht. Heb gelijk een pakketje ethylphenidate en 4-FA besteld, die moeten binnekort in de brievenbus liggen. Ik ben wel van plan het buiten te doen maar ik neem aan dat dat niet een heel groot probleem is..?"
"Re: Iemand ervaring met het bestellen van Crackers voor lach Ik had mijn 'cracker' op bol.com gehaald, t'is effe tobbe aan het begin maar als je t eenmaal door hebt dan gaat het prima. Paketjes kan je ook laten afleveren bij een ophaal punt zoals een supermarkt ofzo, op die manier komen je ouders er niet achter"
"Voor iemand die nieuw is, vind ik dat je een geweldig mooi verhaal hebt gemaakt!! Verder ook zeer herkenbaar (jammer genoeg). Ik ben 19 jaar en begon met gebruiken rond me 13/14e. Bij mij is het snuiven in de loop der tijd ook echt een gewoonte geworden en doe ik eigenlijk bijna alles op een soort van automatische piloot... Ik ben 4 jaar lang cocaine verslaafd geweest en 2 jaar daarvan ook speed verslaafd. Het 'afkickproses' vond ik redelijk makelijk te doorstaan, ook de drang van gebruiken is aan het begin daarvan ook nog goed in de hand te houden. Daarna echter, word het een ander verhaal.. Ik heb door de jaren heen veel mensen leren kennen die gebruikten en tegenwoordig afgekickt zijn dus leek het me slim dat ik voor het afkicken wat na zou vragen. Nu hoorde ik van 28 van de 35 ondervraagde dat de neusholte altijd blijven jeuken!! Bijna alle ondervraagde hebben daarna nog 'wel eens' een lijntje, sleutelpuntje of schepje genomen. Conclusie: Afkicken van dope (vooral snuiv) is een 'vallen en opstaan' traject. Tijdens het afkicken maakte ik altijd een lijstje met voor en nadelen als de drang bijna niet te doen was, verder kun je misschien tips vragen aan doktoren of andere medici. Er zijn ook zat boeken te vinden over afkicken e.d. Ik hoop dat je iets aan me verhaaltje hebt"
"Eerste keer truffels, altijd leuk!! Toen ik voor de eerste keer truffels deed was ik: Leeftijd: 18 Lengte: +-1,80 Gewicht: 60/65 ik had toen 10g op en heb die avond een te gekke trip gehad!! Wel geef ik je de tip om het te eten in combinatie met iets, (bijv. boterham met pindakaas) want de smaak is meestal niet om over naar huis te schrijven Alle keren dat ik het deed waren tripzitters niet nodig, gewoon vertrouwde omgeving en je bent eigenlijk klaar. Maar weet niet of dat bij iedereen zo is. Meestal als je truffels koopt, bij een smartshop ofz, krijg je er ook een boekje bij met 'wat te nemen' en 'hoe het werkt' en 'sterkte' enz. Als je dezen niet hebt gehad kan je misschien ook even googlen, is vast wel ergens te vinden. Succes en (hopelijk) veel plezier"
"12.5mg Dom - Freak Op Fiets in Psychedelische Storm door Tommie_K Nog nooit zo gelachen om een trip report! Geweldig dit!!"
"Done: Wiet, Hasj, Truffels, Salvia, Cocaïne, Speed, XTC, MDMA, Ketamine, Methamfetamine, Crack, GHB. Addicted: Cocaïne, Speed, Wiet/Hasj."
"Ik ben even de weg kwijt... Ik ben al sinds 3 jaar verslaafd aan coke (ben nu 19) en na jaar 1, kwam er langzaam maar zeker ook meer Amfethamine bij en ook meer wiet/hasj. Ik ben nu sinds 3 maanden geminderd/gestopt,(eerst 1 maand helemaal clean daarna alleen weekend). Nu heb ik gemerkt dat t niet echt meer heel veel uitmaakt wat voor soort drugs ik neem, als t maar drugs is.. Als er wiet tot de beschikking is, dan smoke we dat. Als de postbode is gebeld, dan pakke we de sleutels en gaan we pinnen. Als er iemand snelle gaat halen, pak ik me ruffneck cd wel uit de kast. Puur t onder invloed zijn schijnt me nog te boeien, de soort drugs niet. Komt dit vaker voor? Heeft het ook een naam ofzo? Of gewoon junke gedrag En zijn er voor dit soort verslavingen ook behandelingen? Want zie meestal op sites staan dat je moet kiezen welke verslaving"
"Bedankt voor de reacties!! Onder 'roesverslaving' is wel t een en ander te vinden op google, maar gek genoeg bijna niks op sites van afkickcentrums. Duss ga ik morgen naar de dokter om te vragen wat ik ermee aan moet"
"Exceptional Insight zei: Een behandeling hoeft natuurlijk ook niet noodzakelijk te zijn. Ik heb altijd de voorkeur gegeven aan zelf afkicken. Klik om te vergroten... Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik er uberhaupt iets aan ga doen, aangezien ik me nog niet genoodzaakt voel om een afkick process in gang te zetten. Het weekend gebruik beïnvloed mijn leven bijna niet, werk lijd er niet onder, sociaal leven ook niet enz. Ik ben wel zeer benieuwd wat de dokter mij kan vertellen over een 'roesverslaving' vandaar dat ik alsnog langs ga om meer informatie te vergaren."