Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine misbruikt en nu nooit meer.

Cocaine misbruikt en nu nooit meer.

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
steelpan90 zei:
kokosmakroon900 zei:
mooi hoe je hier een heel verhaal gaat schrijven waarbij je echt alles fout doet wat je fout kan doen, en dan fijn op het einde nog wat tips mee geeft hoe je coke moet gebruiken +1
Klik om te vergroten...
Je leert pas iets gebruiken zodra t fout gaat haha. Ben eigenlijk altijd keta gewend en die kan je best laaien, vond die lijnen coke ineens best klein lijken. Heb ik wel geweten, de tering.

En die diazepam word ook regelmatig gebruikt voor het coke gebruik, werkt 8-12 uur spierverslappend en gaat angststoornissen tegen. Heeft bij mij gewerkt toen ik echt niet meer wist wat ik moest doen.

Dus als mensen echt geen uitweg meer zien kan dat je eventueel verlichten.
Klik om te vergroten...

Je bent in ieder geval het levend bewijs dat er nog veel moet gebeuren op het gebied van voorlichting in de maatschappij.
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Daar heb je zeker gelijk in! En je bent direct dood na 1 puntje bij 90% van de sites op google.

Toen ik intypte: "duizeligheid bij coke", waren de eerste woorden die ik zag: overdosis, dood, overlijden, ziekenhuis. Nou was dit heel simpel een teken van slaaptekort en extreem weinig eten. Een diazepam voor de spieren die an de hele dag strak staan en de bloedvaten wat wijder te maken.

Ik moest echt een kwartier in paniek zitten zoeken op google. Toen dat ik zelf hee kut heb die benzo nog. Nou dat ingetypt en scheen gewoon goed te zijn (voor de verlichting).

Natuurlijk moeten ze niet alles gaan ophemelen, maar zodra ik hier zwaar paranoide door me eige stomme fout sta rond te springen, dan wil ik wel geholpen worden, of iniedergeval ergens wat positiefs vinden.

Vind dat op een ander drugsforum en gewoon aso hoe sommige mensen reageren. Vragen ze of een combo van ket en g bij elkaar kunnen. Iedereen zat hem helemaal af te kraken dat t een junk is en dat ie gewoon normaal moest doen.

Nja die jonge komt daar ook nooit meer waarschijnlijk en gaat dan maar mooi zelf experimenteren. Bij dat doort jongens die niet weten wat ze moeten doen gaat t juist fout (kijk maar naar mij). Zodra mensen het wille, kunnen we ze gewoom eerlijk advies geven, en niet roepen ja combos zijn fout dit dat. Ja we zitten op een drugsforum, alles is fout hier.

Ene combo wat voorzichtiger mee zijn dan de andere. Maar heb vaak zat mensen ket, g, coke, lachgas en pillen op 1 avond erdoorheen hebben gegooid. Zullen niet lang meer leven, maar je gaat echt niet zomaar de pijp uit.

Mij ging het puur om het eten en de slaap (en ook de coke natuurlijk). Maar ik was ubervermoeid, spieren stonden strak en was uitgehongerd. Ja dan is t feest
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ach join the club, je bent echt niet de enige die wel eens is uitgeschoten met drugs, ook al had je jezelf beter ingelezen had het kunnen gebeuren, zeker met coke, dat is gewoon link spul wat dat betreft, wat je wel gemerkt heb.

Zoals je zelf al zegt, wellicht wel tijd om pas op de plaats te nemen. Het geeft aan dat je niet als een junk wil leven en dat is een goede zaak denk ik.

Take care! De groeten.

:wave:
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Joopiejo zei:
Ach join the club, je bent echt niet de enige die wel eens is uitgeschoten met drugs, ook al had je jezelf beter ingelezen had het kunnen gebeuren, zeker met coke, dat is gewoon link spul wat dat betreft, wat je wel gemerkt heb.

Zoals je zelf al zegt, wellicht wel tijd om pas op de plaats te nemen. Het geeft aan dat je niet als een junk wil leven en dat is een goede zaak denk ik.

Take care! De groeten.

:wave:
Klik om te vergroten...
Jaa idd, begrijp alleen niet dat mensen dit de gehele dag kunnen doen :confused: kijk in t weekend 2 dagen doortrekken snap ik, aangezien je toch niet kan slapen. Maar een gezinslid doet dit al 4 jaar (misschien wel meer), elke dag meerdere grammen. En dan ook van smorgens vroeg tot savonds laat.

Volledig in een pshycose en totaal geen besef van de wereld. Al honderde keren proberen te laten stoppen, maar diegene wilt het niet. Kind niet meer kunnen opvoeden en zich volledig afgesloten van ons gezin/familie.

Het is triest, maar nu snap ik wel hoe diegene zich voelt. Ik zou het verschrikkelijk vinden. Ik zat al elke 10 minuten mijn hartslag te meten ofdat het nog wel goed ging.

Snap ook niet dat dat hart het nogsteeds doet. Binnen een paar jaar niet meer vrees ik.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wauw ga je nou overal op het forum van die matige adviezen geven? Het is goed om je verhaal te delen en te zeggen wat er fout ging hoor, daar niet van.. maar je adviezen zijn gewoon niet goed. Zoals ik eerder zei, je geeft advies als een (ex)verslaafde en niet als een recreatief gebruiker.

steelpan90 zei:
tip 1: trek het liefste geen nachten door. Je bent geen machine, je lichaam heeft rust nodig. Geef je lichaam sowieso meer dan 6 uur ofzo rust per dag (zodra je meerdere dagen wilt gebruiken)
Klik om te vergroten...

Gewoon niet meerdere dagen gebruiken... na een dag coke gebruik gewoon stoppen en een paar weken rusten voor je weer neemt.

steelpan90 zei:
Tip 4; zodra je echt drastisch je spieren en hart wilt ontspannen kun je diazepam pakken. GHB kan eventueel ook in lage dosis maar dit is ook niet super.
Klik om te vergroten...

Voorkom dat je hart zo snel klopt en je spieren zo strak staan dat je een benzo nodig hebt. Neem normale dosissen en aan het eind van de dag/avond stop je en wacht je tot het uitgewerkt is en dan probeer je te slapen. Drugs counteren met drugs is echt een recept voor verslaving. GHB of Diazepam gebruiken om tot rust te komen is niet verstandig, gewoon op tijd stoppen en wachten tot het uitwerkt.

Dus met andere woorden... Als je coke wilt gaan gebruiken, kijk gewoon even op bijvoorbeeld drugsforum of unity.nl voor wat informatie en ga niet naar een (ex)verslaafde luisteren want hij/zij is niet voor niks (ex)verslaafde
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
steelpan90 zei:
tip 1: trek het liefste geen nachten door. Je bent geen machine, je lichaam heeft rust nodig. Geef je lichaam sowieso meer dan 6 uur ofzo rust per dag (zodra je meerdere dagen wilt gebruiken)
Klik om te vergroten...

dit is echt een pareltje.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je had nog nooit coke gebruikt, maar had het wel thuis liggen om dat vervolgens volledig willekeurig tevoorschijn te halen als er een meid langs komt?
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SkittlesAndMe zei:
wauw ga je nou overal op het forum van die matige adviezen geven? Het is goed om je verhaal te delen en te zeggen wat er fout ging hoor, daar niet van.. maar je adviezen zijn gewoon niet goed. Zoals ik eerder zei, je geeft advies als een (ex)verslaafde en niet als een recreatief gebruiker.

steelpan90 zei:
tip 1: trek het liefste geen nachten door. Je bent geen machine, je lichaam heeft rust nodig. Geef je lichaam sowieso meer dan 6 uur ofzo rust per dag (zodra je meerdere dagen wilt gebruiken)
Klik om te vergroten...

Gewoon niet meerdere dagen gebruiken... na een dag coke gebruik gewoon stoppen en een paar weken rusten voor je weer neemt.

steelpan90 zei:
Tip 4; zodra je echt drastisch je spieren en hart wilt ontspannen kun je diazepam pakken. GHB kan eventueel ook in lage dosis maar dit is ook niet super.
Klik om te vergroten...

Voorkom dat je hart zo snel klopt en je spieren zo strak staan dat je een benzo nodig hebt. Neem normale dosissen en aan het eind van de dag/avond stop je en wacht je tot het uitgewerkt is en dan probeer je te slapen. Drugs counteren met drugs is echt een recept voor verslaving. GHB of Diazepam gebruiken om tot rust te komen is niet verstandig, gewoon op tijd stoppen en wachten tot het uitwerkt.

Dus met andere woorden... Als je coke wilt gaan gebruiken, kijk gewoon even op bijvoorbeeld drugsforum of unity.nl voor wat informatie en ga niet naar een (ex)verslaafde luisteren want hij/zij is niet voor niks (ex)verslaafde
Klik om te vergroten...

20mg diazepam op het moment dat het echt fout gaat moeilijke ademhaling hartkloppingen en zweet dat uit je porien schiet is juist heel goed
Town ik met een od in het ziekenhuis kwam
Kreeg ik een tube gel toegedient
En directeen spuit 20mg dia
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je hebt m'n reactie niet goed gelezen
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt gelijk
Na het nogmaals gelezen te hebben
Heb je een top antwoord gegeven
Heb het gewoon totaal verkeerd gezien
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je hebt wel gelijk hoor, als het eenmaal te laat is en je hebt een overdosis kan een middel als diazepam goed helpen. Ik zou het alleen nooit aanraden omdat de stap ervoor al verkeerd is :)
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo mensen ben ik weer!

Heb weer wat topdagen gehad met coke. Van dinsdag tot zaterdag als groentje, coke direct misbruikt. Lang leven de junkies!

Eerste dag was dinsdagavond. Kwam een mooie meid en die wou wat coke doen. Nou prima ik haal wat witte goud tevoorschijn zeg tegen haar leg maar een klein lijntje neer voor mij, had dat nog nooit gedaan. Zij, als 50kg wegend meisje van 1.50m had dit ook niet veel vaker gedaan zei ze dus ik kreeg dezelfde lijn als haar.

Ze knalt m naar binnen en ik deed vrolijk mee. Na een paar minuten voelde ik mezelf chill en geilde we elkaar op, kassa! Wij naar boven en vol van moed knalle we er gelijk op. Ik kon nog wel uren doorgaan! Ofja, daar dacht ik 2 minuten later anders over. Ik krijg ineens geen lucht meer, val van me eigen af en donder nog half in haar hangend van dat bed af. Ik krijg zware druk op mijn borst en kon alleen nog maar hopen dat nog verder kon duwen na deze aanval. Na ongeveer een 20 minuten te hyperventileren en daar zwaar van de kaart te liggen op de vloer, ging het wel weer beter en was ik weer redelijk "bij" . Helaas kreeg ik mijn arme heer niet meer omhoog en de avond was afgelopen helaas.

Ik dacht de tering ermee ik ga slapen! Ook dat liep iets anders. Na 3 uur wakker te hebben gelegen vond ik het wel goed geweest en ging ik mooi verder met snuiven. Steeds kleine beetjes gepakt en me de hele nacht als een king gevoeld. Had alles gedaan in huis en alles was prima.

De volgende dag, op woensdag, had ik niks te doen en aangezien die craving er is toch maar gewoon doorgaan tot 12 uur savonds. Uiteindelijk werd ik vermoeid en wou ik mijn hart wat minder laten kloppen. Ik lag in bed en die ging als trein. ik had ongeveer in rust een hartslag van 150. Ik natuurlijk steeds meer in paniek en toen kwam ik op het briljante keuze om GHB te pakken. Want iedereen weet natuurlijk dat dit een downer is. Die keuze was zo gemaakt en ik knal er wat ghb in. Na een half uur kwam eindelijk die ghb opzetten en alles was weer helemaal prima. Voelde me weer goed, had nergens last van en sliep redelijk snel. Na 3 uur (ghb uitgewerkt natuurlijk) werd ik helemaal bezweet wakker en was ik flink dol. Nou kan natuurlijk weer niet slapen dus dan maar weer doortrekken .

Op donderdag kwam dat meidje weer en die wist nket dat ik nog wakker was gebleven. Ik wist dat zodra ik die coke in me zakken heb dat ik dat toch stiekem doe, dus heb deze weggelegd waar ik niet ongezien bij kan en tgen haar gezegd. Craving was er natuurlijk wel de hele dag, maar ik was echt mega verrot door het slechte eten en slapen. Savonds een keer redelijk wat geslapen (6 uurtjes ).

Vrijdagmiddags meid weg en kwamen er vrienden. Tuurlijk weer aan de snuif en de gehele dag en nacht volgehouden. Hun gaan naar huis maar ik ga nog ff verder.heerlijk weer niet geslapen maar wel nog een klein beetje g zodat ik een beetje kon rusten in bed. Hierna weer sos gepakt en ik voelde niks meer, die euforie kwam niet meer, voelde me alleen nog maar kut en moest alleen nog maar trillen. Nouja dan maar meer pakken! Ik wil die euforie godverdomme! Ik nogmeer pakken en nogmeer maar het kwam maar niet! Ik dacht oke we doen even rustig aan. Na een paar minuten komt er ineens een waas opzetten in mijn hoofd en visueel begon ik dingen te zien.
Jaja Paranoide! Heerlijk zwaar ongemakkelijk, hartkloppend door je huis te rennen
Ook begon ik allemaal stemmen te horen buiten, ik ren naar de tv voor de Camera's, EN DAAR STAAT GEWOON IEMAND! ik schrik me de tering en ren naar buiten,wanneer ik de deur open doe en begin te schreeuwen, springen de lampen aan. Stond ik daar in mijn onderbroek tegen mijn prullebak te schreeuwen.

Hier besefte ik dat het gewoon door de coke kwam en ik kalmeerde mezelf. Nog een paar keer voor de cameras gezeten, je ziet gewoon echt iemand in je ooghoeken staan, maar zodra je er op focust is die weg. Een grote mindfuck was dat. Maar hier kreeg ik opeens last van mijn borst, hart ging nogsteeds tekeer en ik begon helemaal duizelig te worden. Ik kreeg stuiptrekkingen en zakte de hele tijd net niet door mijn benen. Mijn waas voor mijn ogen werd steeds groter en begon steeds grotere vlekken zien. Ik was in mijn hoofd was ik nu redelijk helder alleen nu begon mijn lichaam te ouwehoeren. Ik kreeg intense honger, echt zeer pijnlijke honger. Ik direct een bak mona kwark naar binnen gegooit met havermout en de waas trok steeds meer weg. Dat was alvast 1.

Mijn hart ging nu ineens van 180, naar 60 slagen per minuut. Elke 5 slagen sloeg ie er 1 of 2 over. Lang leven de hartritmestoornissen!

Ik ging maar in bad zitten om te ontspannen. Hierop ging mijn hartslag weer omhoog "gelukkig" en nu wist ik dat ik mijn bloedvaten open moest krijgen. Ik Begon steeds meer te trillen dat het op een punt kwam dat ik niet eens meer fatsoenlijk kon lopen. Ik ben naar mijn bed gelopen Diazepam 20mg gepakt, en na 30 min ging alles prima. Ik had trouwens ook zeer last van spierpijn. Nadat de diazapam werkte was alles volledig weg en ging ik slapen. Nu goed uitgerust, alles afgegeven en gelijk afgeleerd.

Dit was mijn eerste echt upper en dit is echt niks voor mij. Geen craving meer en heb er afschuw van.

Dit heb ik geleerd in deze korte periode.

tip 1: trek het liefste geen nachten door. Je bent geen machine, je lichaam heeft rust nodig. Geef je lichaam sowieso meer dan 6 uur ofzo rust per dag (zodra je meerdere dagen wilt gebruiken)

Tip 2: ETEN! Dit is echt niet weg te werken, maar wat mona kwark, vla, bananen zijn altijd wel goed te doen. Maar blijf echt eten.

Tip3: zodra je geen euforie meer krijgt en alleen nog maar gaat trillen, stop er mee en ga naar bed.

Tip 4; zodra je echt drastisch je spieren en hart wilt ontspannen kun je diazepam pakken. GHB kan eventueel ook in lage dosis maar dit is ook niet super.

Tip 5: uiteindelijk vond ik het geen zak aan. En ben ik blij dat ik het niet meer wil. Ben je gauw verslaafd of weet je dat je dit gaat misbruiken, doe het dan niet. Kost een bult geld en een hoop geouwehoer met je lichaam.

Tip 5: raak niet in paniek! Het speelt met je geest, het is maar een spelletje. Zodra je in paniek dreigt te raken, ga even in of rondom te huis wandelen. En zeg hardop tegen jezelf "je bent veilig, het is maar de coke, over een half uur is alles weer beter"

En tip 6: gewoon niet teveel pakken, zou zonde zijn als iemand weer dood gaat. Je kunt beter 1 kleine lijn 2x nemen met wat tijdverschil, dan direct 1 grote stoere lijn.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mooi hoe je hier een heel verhaal gaat schrijven waarbij je echt alles fout doet wat je fout kan doen, en dan fijn op het einde nog wat tips mee geeft hoe je coke moet gebruiken +1
s
steelpan90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
kokosmakroon900 zei:
mooi hoe je hier een heel verhaal gaat schrijven waarbij je echt alles fout doet wat je fout kan doen, en dan fijn op het einde nog wat tips mee geeft hoe je coke moet gebruiken +1
Klik om te vergroten...
Je leert pas iets gebruiken zodra t fout gaat haha. Ben eigenlijk altijd keta gewend en die kan je best laaien, vond die lijnen coke ineens best klein lijken. Heb ik wel geweten, de tering.

En die diazepam word ook regelmatig gebruikt voor het coke gebruik, werkt 8-12 uur spierverslappend en gaat angststoornissen tegen. Heeft bij mij gewerkt toen ik echt niet meer wist wat ik moest doen.

Dus als mensen echt geen uitweg meer zien kan dat je eventueel verlichten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
steelpan90 zei:
Je leert pas iets gebruiken zodra t fout gaat haha.
Klik om te vergroten...

Nee daar is onder andere drugsforum voor :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."