Hallo mensen ben ik weer!
Heb weer wat topdagen gehad met coke. Van dinsdag tot zaterdag als groentje, coke direct misbruikt. Lang leven de junkies!
Eerste dag was dinsdagavond. Kwam een mooie meid en die wou wat coke doen. Nou prima ik haal wat witte goud tevoorschijn zeg tegen haar leg maar een klein lijntje neer voor mij, had dat nog nooit gedaan. Zij, als 50kg wegend meisje van 1.50m had dit ook niet veel vaker gedaan zei ze dus ik kreeg dezelfde lijn als haar.
Ze knalt m naar binnen en ik deed vrolijk mee. Na een paar minuten voelde ik mezelf chill en geilde we elkaar op, kassa! Wij naar boven en vol van moed knalle we er gelijk op. Ik kon nog wel uren doorgaan! Ofja, daar dacht ik 2 minuten later anders over. Ik krijg ineens geen lucht meer, val van me eigen af en donder nog half in haar hangend van dat bed af. Ik krijg zware druk op mijn borst en kon alleen nog maar hopen dat nog verder kon duwen na deze aanval. Na ongeveer een 20 minuten te hyperventileren en daar zwaar van de kaart te liggen op de vloer, ging het wel weer beter en was ik weer redelijk "bij" . Helaas kreeg ik mijn arme heer niet meer omhoog en de avond was afgelopen helaas.
Ik dacht de tering ermee ik ga slapen! Ook dat liep iets anders. Na 3 uur wakker te hebben gelegen vond ik het wel goed geweest en ging ik mooi verder met snuiven. Steeds kleine beetjes gepakt en me de hele nacht als een king gevoeld. Had alles gedaan in huis en alles was prima.
De volgende dag, op woensdag, had ik niks te doen en aangezien die craving er is toch maar gewoon doorgaan tot 12 uur savonds. Uiteindelijk werd ik vermoeid en wou ik mijn hart wat minder laten kloppen. Ik lag in bed en die ging als trein. ik had ongeveer in rust een hartslag van 150. Ik natuurlijk steeds meer in paniek en toen kwam ik op het briljante keuze om GHB te pakken. Want iedereen weet natuurlijk dat dit een downer is. Die keuze was zo gemaakt en ik knal er wat ghb in. Na een half uur kwam eindelijk die ghb opzetten en alles was weer helemaal prima. Voelde me weer goed, had nergens last van en sliep redelijk snel. Na 3 uur (ghb uitgewerkt natuurlijk) werd ik helemaal bezweet wakker en was ik flink dol. Nou kan natuurlijk weer niet slapen dus dan maar weer doortrekken .
Op donderdag kwam dat meidje weer en die wist nket dat ik nog wakker was gebleven. Ik wist dat zodra ik die coke in me zakken heb dat ik dat toch stiekem doe, dus heb deze weggelegd waar ik niet ongezien bij kan en tgen haar gezegd. Craving was er natuurlijk wel de hele dag, maar ik was echt mega verrot door het slechte eten en slapen. Savonds een keer redelijk wat geslapen (6 uurtjes ).
Vrijdagmiddags meid weg en kwamen er vrienden. Tuurlijk weer aan de snuif en de gehele dag en nacht volgehouden. Hun gaan naar huis maar ik ga nog ff verder.heerlijk weer niet geslapen maar wel nog een klein beetje g zodat ik een beetje kon rusten in bed. Hierna weer sos gepakt en ik voelde niks meer, die euforie kwam niet meer, voelde me alleen nog maar kut en moest alleen nog maar trillen. Nouja dan maar meer pakken! Ik wil die euforie godverdomme! Ik nogmeer pakken en nogmeer maar het kwam maar niet! Ik dacht oke we doen even rustig aan. Na een paar minuten komt er ineens een waas opzetten in mijn hoofd en visueel begon ik dingen te zien.
Jaja Paranoide! Heerlijk zwaar ongemakkelijk, hartkloppend door je huis te rennen
Ook begon ik allemaal stemmen te horen buiten, ik ren naar de tv voor de Camera's, EN DAAR STAAT GEWOON IEMAND! ik schrik me de tering en ren naar buiten,wanneer ik de deur open doe en begin te schreeuwen, springen de lampen aan. Stond ik daar in mijn onderbroek tegen mijn prullebak te schreeuwen.
Hier besefte ik dat het gewoon door de coke kwam en ik kalmeerde mezelf. Nog een paar keer voor de cameras gezeten, je ziet gewoon echt iemand in je ooghoeken staan, maar zodra je er op focust is die weg. Een grote mindfuck was dat. Maar hier kreeg ik opeens last van mijn borst, hart ging nogsteeds tekeer en ik begon helemaal duizelig te worden. Ik kreeg stuiptrekkingen en zakte de hele tijd net niet door mijn benen. Mijn waas voor mijn ogen werd steeds groter en begon steeds grotere vlekken zien. Ik was in mijn hoofd was ik nu redelijk helder alleen nu begon mijn lichaam te ouwehoeren. Ik kreeg intense honger, echt zeer pijnlijke honger. Ik direct een bak mona kwark naar binnen gegooit met havermout en de waas trok steeds meer weg. Dat was alvast 1.
Mijn hart ging nu ineens van 180, naar 60 slagen per minuut. Elke 5 slagen sloeg ie er 1 of 2 over. Lang leven de hartritmestoornissen!
Ik ging maar in bad zitten om te ontspannen. Hierop ging mijn hartslag weer omhoog "gelukkig" en nu wist ik dat ik mijn bloedvaten open moest krijgen. Ik Begon steeds meer te trillen dat het op een punt kwam dat ik niet eens meer fatsoenlijk kon lopen. Ik ben naar mijn bed gelopen Diazepam 20mg gepakt, en na 30 min ging alles prima. Ik had trouwens ook zeer last van spierpijn. Nadat de diazapam werkte was alles volledig weg en ging ik slapen. Nu goed uitgerust, alles afgegeven en gelijk afgeleerd.
Dit was mijn eerste echt upper en dit is echt niks voor mij. Geen craving meer en heb er afschuw van.
Dit heb ik geleerd in deze korte periode.
tip 1: trek het liefste geen nachten door. Je bent geen machine, je lichaam heeft rust nodig. Geef je lichaam sowieso meer dan 6 uur ofzo rust per dag (zodra je meerdere dagen wilt gebruiken)
Tip 2: ETEN! Dit is echt niet weg te werken, maar wat mona kwark, vla, bananen zijn altijd wel goed te doen. Maar blijf echt eten.
Tip3: zodra je geen euforie meer krijgt en alleen nog maar gaat trillen, stop er mee en ga naar bed.
Tip 4; zodra je echt drastisch je spieren en hart wilt ontspannen kun je diazepam pakken. GHB kan eventueel ook in lage dosis maar dit is ook niet super.
Tip 5: uiteindelijk vond ik het geen zak aan. En ben ik blij dat ik het niet meer wil. Ben je gauw verslaafd of weet je dat je dit gaat misbruiken, doe het dan niet. Kost een bult geld en een hoop geouwehoer met je lichaam.
Tip 5: raak niet in paniek! Het speelt met je geest, het is maar een spelletje. Zodra je in paniek dreigt te raken, ga even in of rondom te huis wandelen. En zeg hardop tegen jezelf "je bent veilig, het is maar de coke, over een half uur is alles weer beter"
En tip 6: gewoon niet teveel pakken, zou zonde zijn als iemand weer dood gaat. Je kunt beter 1 kleine lijn 2x nemen met wat tijdverschil, dan direct 1 grote stoere lijn.