Eens je enkele jaren op weg bent met zuivere Coke kan je deze best onderscheiden van rommel, op z'n minst kan ik inschatten of Coke zuiver is tot op zo'n 10% accuraat!
Ik heb ook wel wat geoefend, ik heb zelf de vaak en enkele minder vaak voorkomende cuts gekocht en mijn eigen zuivere Coke ermee versneden, dit om de effecten, geur en smaak er van te testen in verschillende gradaties zodat ik dit mocht herkennen. Ook het verschil in geur tussen verschillende gasoline's en kerosine. Het verschil tussen lab geteste bagger zooi en lab geteste onversneden Coke bestuderen, etc...
Ook moet je weten dat echte Coke, dus amper tot niet versneden, in HCL vorm vocht uit de lucht absorbeert en dat Coke heel harde brokken zijn die wat glimmen, en eens verkapt niet geheel tot poeder maar tot Flakes worden teruggebracht, een hot plate kan dan ook aan te raden zijn.
De geur is heel subtiel en riekt zeker niet sterk naar kerosine of gasoline, er is maar weinig geur aanwezig. De smaak is bitter, de lokale verdoving gering. Er is zeker geen sprake van verdoving waarbij de keel zo verdoofd geraakt dat er Coke in de keel druppelt.
Echte zuivere Coke voelt heerlijk aan als je het opsnuift, het prikt niet, integendeel, het is een zachte substantie en het is een plezier dat door je neus te voelen gaan. Ook wordt deze Coke onmiddellijk en zeer degelijk door het neusslijmvlies geabsorbeerd. Geen verstopte neus met brokken in of bloed bij nadien!
De brokken kunnen geplet worden in plaats van gebroken (preferabel), maar dit kost wel enige moeite, het zijn solide brokken, en niet van die olie-achtige lumps die amper aan elkaar hangen en bij de minste druk uit elkaar vallen in iets wat lijkt op Flakes maar gewoon olie-achtige kutzooi is waar veel gasoline bij zit. Gasoline bootst de Kerosine geur na en wordt zo gebruikt om zowel de 'petrol geur' aan Coke te geven zodat deze van kwaliteit lijkt voor mensen die denken dat Coke zo sterk hoort te rieken (en dat zijn er blijkbaar veel) en tevens verdoezelt het de geuren van andere cuts.
Poeder zou ik al nooit kopen, want wie gaat nu de moeite doen om een hele brok netjes voor jou te verpoederen, dit kost tijd en moeite... Wat is de volgende stap, dat de dealer de lijntjes nog voor je komt klaarleggen ook?
Echte zuivere en bijna niet tot geheel niet versneden Coke mag dan heel duur zijn, het is wel zijn geld waard; hiervan leg je immers geen lijntjes, slechts puntjes in het mini-lepeltje van je Coke sniff kit (die je natuurlijk hebt als Coke liefhebber!), en met een grammetje kom je gemakkelijk een dag en een nacht of langer toe.
Ook werkt echte, zuivere Coke veel langzamer uit, en de werking kan in plaats van een half uur tot twee uur aanhouden, er is helemaal geen craving zoals je die bij low quality Coke hebt eens de effecten langzaam wegebben in plaats van plots stoppen.
Ook kan je gemakkelijk eten, slapen, ben je nooit nerveus, nooit paranoïde, nooit heb je last van een zwaar of snel kloppend hart, je voelt je helemaal relaxed, de energy boost is subtiel en eveneens relaxed (dit kan tegenstrijdig klinken maar de energy boost van echt zuivere Coke is nooit speedy!), en je hebt een zeer intense, alles overweldigende mentale, emotionele en lichamelijke euforie, dit laatste noem ik altijd het full body orgasm; alsof de piek van een mega intens orgasme doorheen elke ader van je lichaam rushed. Je kreunt en kronkelt van genot ook.
Zo zou echte Coke moeten zijn, jammer genoeg is die heel duur en voor de meesten niet betaalbaar omdat, als ze al aan zo'n bron geraken, importeurs nu eenmaal eisen dat je een grote dosis ineens koopt... Daar ga je niet heen om twee grammetjes te kopen... Plus moeten ze jou nog als een exclusief iemand beschouwen, omdat ze zelf een ego hebben waarbij ze enkel willen verkopen aan de high society... Daarom kent 99% van alle gebruikers niet eens in zijn leven de belevenis van wat nu echt zuivere Coke is, bijna iedereen kent enkel wat een hoop rommel met een snuifje Coke in is, maar wat echte Coke is kent men niet. De eerste keer dat ik onversneden Coke deed dacht ik eerst dat het gewoon om een geheel andere drug ging, zo groot is het verschil! Je kan je niet inbeelden, not even close, hoe intens euforisch Coke is, wanneer het echte, dus zuivere Coke is...!
Mij heeft het ongeveer tien jaar gekost voor ik zo'n bron rechtstreeks van de importeurs, recht van een blok van kilo met een grote stempel op, recht uit het lab en nog niet uitgepakt sinds het dat lab verlaten heeft, komende van een Europees lab waar niet enkel zuiverheid telt maar ook het productieproces om highest quality possible te verkrijgen. Het heeft mijn leven veranderd. In plaats van het erdoor te snuiven geniet ik nu volop van een sniff kit lepeltje (wat maar een klein bumpje Flakes is, geen lijn), twee uur lang vaak, zonder craving naar altijd een nieuwe lijn, zonder nerveus te zijn ooit, zonder hartkloppingen, etc... Mijn gebruik mag dan wel dagelijks zijn, het is genieten van de explosie van euforie in plaats van constant de ene lijn na de andere te kappen en eigenlijk enkel maar hyper te worden; je weet pas wat euforie is eens je onversneden high quality Coke hebt gesnoven! Het is een heel andere drug gewoon dan die versneden straat coke, punt.
Grtz.