Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe belangrijk vinden jullie de eerste dosering?

hoe belangrijk vinden jullie de eerste dosering?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb vaak de fout gemaakt om de eerste dosis "flink" te doen maar je gaat dan echt flink, onnodig, te keer op coke de hele avond. Nog is die eerst rush dan wel echt lekker.

Maar als je de hele avond er op wilt teren zou ik langzaam opbouwen.
j
jeffre3yLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo.

een discussie. een maat van me zegt dat de eerst dosering sos het belangrijkste is. als je te weinig neemt kan je de rest van de avond vergeten. me andere maat zegt dat dat niks uit maakt. wat vinden jullie?


en als dat waar zou zijn. maakt het dan ook uit ofdat je ketamine op hebt voor dat je je eerste punt sos van de avond pakt?

omdat we bij mij thuis indrinken wil ik eerst alleen ket pakken zodat ik dronken lijk als we gaan. en in de auto erheen beginnen met een flinke lading sos.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maakt volgens mij niet uit. Tolerantie krijg je sowieso. Begin met een lijntje waar jij jou lekker bij voelt en als je bijdoseert kan dat met diezelfde dosis. Hoe meer je gebruikt hoe sneller tolerantie optreed en hoe minder je gaat voelen van dezelfde dosis. Dan ben je ook geneigd meer te nemen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je rustig begint heb je wel een veel mindere neiging om daarna hard te gaan knallen. Je hebt dan echter aan het eind vd avond wel aanzienlijk meer reserves over waarop je veel beter hard kan gaan. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."