Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"iemand ervaring met dit ? Kun je het voelen als de coke hiermee bevuild is ?"
"Psychedelibee zei: Atropine is gevaarlijk en als je het eenmaal merkt zit het al in je bloed met alle gevolgen vandien, Klik om te vergroten... Hoe merk je het ? Lijkt het dat de coke veel sterker is als normaal ? Is de craving nadien dubbel zo zwaar ?"
"Ja das waar ... maar weet je dan wat je krijgt ? Heb telkens verschilt resultaat ook al komt het van dezelfde dealer. Ze mixen en veranderen ook van leverancier."