#1
Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
yeti zei:hebben meer mensen deze ervaring?![]()
4 fmp zei:Dude, woon je op aruba ofzo?

4 fmp zei:Ook een hele goeie tip om de spanning er een beetje af te halen bij sos is diazepam.
Echt hoor, als je stijf staat en je neemt 5mg voel je je zo veel relaxter, en toch nog de opkikker van de coke erbij![]()
mark30172 zei:ik heb er ook last van, heb voor de spiegel geoefend met ontspannen
4 fmp zei:Ook een hele goeie tip om de spanning er een beetje af te halen bij sos is diazepam
_Kat_ zei:Je realizeert je dat dit NOG slechter is voor je hart dan het gebruiken van coke alleen?

ik heb ook ALTIJD last daarvan...acidboy zei:Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
caatje zei:@ -Kat- misschien zit je op het verkeerde forum? http://www.gezondheidsplein.nl In een ander topic ( http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=10135) zeg je dat amfetamine drinken slecht is. Er is GEEN gezonde manier of combi van/om te gebruiken.
Frisko zei:ik heb ook ALTIJD last daarvan...acidboy zei:Luxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
is de coke zo kut in holland dan??
lijkt me sterk...![]()
20 mg overleef je ook wel hoorIvoos zei:caatje zei:waarschuw dan op z'n minst even voor iemand denkt dat 5mg niet genoeg en dan maar meer begint te nemen
mark30172 zei:en s'nachts een bitje.
Dan zal het van de kwaliteit afhangen van het product denk ik danLuxeprobleem, vriend van me had toen hij in Zuid-Amerika zat áltijd behoorlijk last van tandenknarsen en malen enzo, hier in Nederland zelden, als hij er dan last van had was het maar een beetje..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."