Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn na coke gebruik.

Hoofdpijn na coke gebruik.

70 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Conjo zei:
Wel als je teveel neemt , En door Cocaïne zoals ik zei is een MIND-FUCKER dus gaat meteen van ergst uit maar gasten hier boven berichten versturen doen coke 1 x in het jaar doen of ze er verstand van hebben
Klik om te vergroten...
Sorry Conjo maar jouw adviezen klinken ook niet alsof je er heel veel verstand van hebt.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is geen slecht advies onder mijn plaatje staat Bewuste gebruiker... Ik vertel alleen wat mijn persoonlijk ervaring is met cocaïne gebruik. En bijverschijnselen die hij beschreef boven heb ik ook ooit gehad in de begin fase toen ik coke begon te gebruiken. Daarom moet je leren coke gebruiken (Doseren)
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Sorry Conjo maar jouw adviezen klinken ook niet alsof je er heel veel verstand van hebt.
Klik om te vergroten...

Jij komt nergens mee alleen maar commentaar hebben op een ander!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Conjo zei:
Jij komt nergens mee alleen maar commentaar hebben op een ander!
Klik om te vergroten...
Dan mis je best wat van mijn reacties als je dat vind. En commentaar mag op een openbaar forum. Zeker als er slechte adviezen worden gegeven.
G
Generaal_GrafsteenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen idee, heb je het getest?
altijd alles wat ik door me neus heen haal geeft me een beetje koppijn maar misschien is het dit keer gewoon niet lekker gevallen. En anders met deze cocaine, kleinere lijntjes leggen.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mak zei:
Nu al meer dan een week een behoorlijk drukkend gevoel op mijn voorhoofd en Snel misselijk.
Iemand bekend met dit probleem? En wat zou het kunnen zijn?
Heb nog wat over van deze twee gram, deze wil ik laten testen.
Klik om te vergroten...
Ik heb 1x in mijn leven extréém slechte coke gekregen en ik heb wel wat envelopjes voorbij zien komen. Toen was mijn neus ook gelijk helemaal verstopt na de eerste dosis. Inclusief alle bijholtes. Ik had het eigenlijk moeten laten testen maar ik heb het toen weggegooid.

Misschien was je coke versneden met rotzooi waar je allergisch voor bent en heb je nu voorhoofdsholteontsteking oid. Testen en naar de dokter indien de klachten zich nog voordoen, mocht je niet al zijn geweest!
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Versnijdingmiddel caffeine is ergst wat in je coke kan krijgen... hoofdpijn of hartkloppelingen super onrustig gevoel! Vooral goeie Colombiaanse coke na anderhalf gram gaat neus ook dicht zitten dan snuit ik gewoon brokken snot tergroot van 2 euro munten eruit en snuif daarnaast heel potje neusspray leeg. Anders heb ik volgende dag knallende koppijn en vies benauwd gevoel. dat moeten we niet hebben natuurlijk!
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rayyar zei:
Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts? Vertel gewoon dat je coke hebt gebruikt. Huisartsen zijn er om je te helpen...

Ben benieuwd naar de testresultaten.
Klik om te vergroten...
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Conjo zei:
Drukkende gevoel herkenbaar en misselijkheid duidt meestal aan dat gewoon goeie coke is. Als je 1 x per maand doet ? Waarom 2 gram in 1 x kopen? Als je kwaliteit coke hebt gewoon minder nuttigen en doet er super lang mee! Sterk coke wilt niet altijd zeggen dat het lekkerder of beter is! Als je coke niet gewend bent! Dan is het voor de meesten mensen Te sterk coke niet plezierig.
Klik om te vergroten...
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mak zei:
Ben gisteren bij de huisarts geweest. Arts wist met zekerheid te zeggen dat het een verstopte/ geïrriteerde voorhoofdsholte is.
Eerst een week neusdruppels gebruiken, mocht het na een week niet weg zijn moet ik terug komen.
Drukkend gevoel is nu al een stuk minder. Dus verwacht dat het met een weekje wel weg is.
Testresultaten heb ik nog niet.
Klik om te vergroten...
Goed dat je gegaan bent. Dus waarschijnlijk is het gewoon een samenloop van omstandigheden... Top
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mak zei:
Goede coke is slecht aan te komen als je niet echt in “de wereld” zit.
Klik om te vergroten...

Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Conjo zei:
Is geen slecht advies onder mijn plaatje staat Bewuste gebruiker...
Klik om te vergroten...

Dat krijg je automatisch na een X-aantal berichten. Ook als het berichten vol onzin zijn.
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAap zei:
Dat krijg je automatisch na een X-aantal berichten. Ook als het berichten vol onzin zijn.
Klik om te vergroten...

Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:
M
MakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Conjo zei:
Hoezo ? Als ik een Coke dealer was geweest! Wil juist kwaliteit verkopen? Zodat mensen terug blijven komen?
En op verjaardagen dat mensen mond op mond reclame gaan maken... Dat je goeie coke hebt? Klantenbinding....
Je hoeft zelf niet in dat wereldje te zitten....
Klik om te vergroten...
Prison zei:
Wat in dit geval ook zo is.

Ontopic: een week lang drukkend gevoel en misselijkheid is geen teken van goede coke maar eerder een ontsteking of griepje. Ik zou voortaan bij zulke dingen direct naar de huisarts gaan, die weet tenslotte alles over medische zaken. De meesten hier niet :wink:
Klik om te vergroten...

Antwoord op mijn vraag bij Jellinek:

“
Beste vraagsteller,

hartelijk dank voor je bericht.

De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen.

Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt.

Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mak zei:
Antwoord op mijn vraag bij Jellinek:

“
Beste vraagsteller,

hartelijk dank voor je bericht.

De pijn is waarschijnlijk afkomstig uit je voorhoofdsholtes. Die staan in een direct contact met de neusholtes en worden evenals de slijmvliezen van je neus, ook geïrriteerd door cocaïne. Vaak zijn je neusslijmvliezen dan al beschadigd. Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Laat er eens een KNO-arts naar kijken. Je huisarts kan je naar een KNO arts doorverwijzen.

Zelf denk je aan vervuilde cocaïne. Dat zou mogelijkerwijs ook kunnen. Daarom is het goed dat je het laat testen, maar in principe mag de testservice geen drugs testen die al gebruikt is. Maar gezien jij erg vervelende klachten hebt na gebruik kan het zijn dat het laboratorium toch jouw cocaïne wil testen, om te weten of er vervuilde cocaïne op de markt is. Maar deze garantie kan ik je niet geven. Kijk opwww.drugs-test.nl voor de testservice bij jou in de buurt.

Mocht je na overleg met de huisarts of KNO arts nog last houden, neem dan eens contact op met het Landelijk Spreekuur Partydrugs van de Brijder
Klik om te vergroten...

Wanneer ik een antwoord van iemand krijg op een vraag kijk ik ook vooral naar wie het zegt. In het geval ban Jellinek kan ik daar niets over zeggen omdat ik hun achterliggende opvattingen niet ken.
Dus kan niet beoordelen of hun antwoord gewoon een opsomming van mogelijkheden is, in het ergste geval zeg maar.

Even los daarvan vraag ik me wel af hoe aannemelijk het is dat je van 2 gram een neusvliesbeschadiging oploopt. Maar wie weet. Ik zou me ieg niet gek laten maken, evt vervolgonderzoek laten doen voor gemoedsrust...
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vraag me ook af hoe regelmatig het gebeurt dat er vervuilde coke op de markt komt. Er was begin dit jaar sprake van atropine in coke in N-Brabant. Maar of vervuilde coke heel vaak voorkomt daar moet ik me nog over inlezen. Misschien weten anderen dit op het forum.
Sowieso kan je van bijv. cafeïne versnijdingen al aardige hartkloppingen krijgen als je veel gebruikt.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lees bijvoorbeeld dit smeuïge verhaal uit de oude doos...

Misschien dat je ledematen blijven hangen, maar fijn is het toch niet dat hiermee versneden wordt. Het artikel is uit 2011 en ik vraag me af op welke schaal dat momenteel gebeurt of dat het incidenteel is. Ieg een leuk spookverhaal voor de kleine neefjes bij het haardvuur.

(bron: http://csidokter.weebly.com/blogs/vervuilde-coke-laten-neuzen-en-oren-afsterven)


VERVUILDE COKE LATEN NEUZEN EN OREN AFSTERVEN
6/28/2011


Drugs, levensgevaarlijk. Een boodschap die niet vaak genoeg in de media herhaald kan worden. Om thuis nogmaals te herhalen. Gevaar!

Zowel het AD, met als navolger HP, hadden vandaag een ‘primeur’ te pakken: coke is levensgevaarlijk. Je neus en je oren vallen er van af. Goed nieuws voor bezorgde ouders. Welk kind schrikt er nou niet van afvallende ledematen?

Het nieuws was echter niet zo nieuw. Enige tijd geleden kwam het al als nieuwsbericht in het Nederlands Tijdschrift voor geneeskunde (NTVG). ‘Nieuws’ gebaseerd op een rapport van het RIVM uit januari 2010. Coke wordt namelijk steeds meer en meer versneden met een antiwormmiddel genaamd levamisol. Dit middel kan ‘agranulcytose’ als bijwerking geven. Een duur woord voor een verlaagd aantal – van een specifieke groep – witte bloedlichaampjes. Kortom, het versnijmiddel levamisol kan een onderdrukking van je afweer veroorzaken, die serieuze en ernstige vormen aan kan nemen en tot ernstige infecties (omdat je die simpelweg niet zo goed kan bestrijden) kan leiden. En schijnbaar je oren en je neus eraf kan laten vallen.

Dat het zelfs voor ‘heavy users’ van cocaine een reeel doch klein risico is, wordt noch in het AD noch in HP de Tijd vermeld. En dan hebben we het dus over mensen die forse hoeveelheden coke roken (ook wel crack roken genoemd) of grammen coke per week snuiven.

Letterlijk staat er in de conclusie van het rapport:

“Op basis van de beschikbare gegevens concludeerde de ad hoc expertgroep’ dat zware gebruikers van cocaine het risico lopen agranulocytose te ontwikkelen. De kans is weliswaar klein, maar wordt reeel geacht.”


Het NTVG maakte in april melding van twee vermoedelijke gevallen in Nederland waar agranulocytose was opgetreden. Of er sindsdien meer zware cokegebruikers ‘slachtoffer’ van levamisol zijn geworden, is onbekend.

Reclame voor coke zul je mij niet horen maken. Je kunt er een gat van in je neus van krijgen (tussenschot verdwijnt door regelmatig snuiven), het is gevaarlijk voor je hart (ritmestoornissen, infarct), als je het over je longen rookt beschadigen je longen ernstig en het geeft veelvuldig paranoia en angstklachten. In een slecht geval wanen.

Maar dat na 1 snuif je neus of je oren eraf vallen, is echt totale onzin.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dacht ik al toen je de symptomen opsomde. Een ontstoken voorhoofdsholte. En die coke met levamisol is alleen handig als je je hond even wil ontwormen. Wordt hij ook lekker relaxed van.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lytje pole zei:
En die coke met levamisol is alleen handig als je je hond even wil ontwormen. Wordt hij ook lekker relaxed van.
Klik om te vergroten...

Ja raar he? Ik leerde pas geleden pas dat men dat met coke versnijdt. Echt weird. Gelukkig is het zo weinig dat wij mensen er (zo goed als) niks van merken.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Ja raar he? Ik leerde pas geleden pas dat men dat met coke versnijdt. Echt weird. Gelukkig is het zo weinig dat wij mensen er (zo goed als) niks van merken.
Klik om te vergroten...
Coke versneden met levamisol belandt bij mij in de vuilnisbak.
Een vriend van me leeft verder met 1 nier door die rommel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."