Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke & Honger

Coke & Honger

25 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry: Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zwijgrecht zei:
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet :cry:
Klik om te vergroten...
Ik voel nooit verdoving in mijn keel. Wss snuif je te hard en komt het zo in je keel terecht, maar je moet het juist in je neus houden.
Zwijgrecht zei:
Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.

Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
Klik om te vergroten...
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rayyar zei:
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
Klik om te vergroten...
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rayyar zei:
Dat mensen zich gammel voelen na coke komt juist doordat ze niet goed eten. Ik blijf altijd goed naar mijn lichaam luisteren en daardoor voel ik me juist uitstekend op coke...
Klik om te vergroten...

Klopt helemaal, ik voel me onder pep helemaal prima, ook na 2 nachten niet te slapen. Maar krijg inmiddels ook gewoon honger, misschien zelfs meer dan normaal. Eten doet wonderen, als je je slecht voelt knap je met de hap op. En dan vinden mensen het gek dat ze flauwvallen en shit na een nachtje doorhalen of een wild feestje, 2 dagen niks gegeten en een soort chemische poel des doods in je maag.


Rayyar zei:
Ik voel nooit verdoving in mijn keel. Wss snuif je te hard en komt het zo in je keel terecht, maar je moet het juist in je neus houden.
Klik om te vergroten...

En ik maar zuigen als een dyson stofzuiger aan de meth


Just kidding, zou best kunnen kloppen, waarschijnlijk omdat neus verdoofd is, je niet voelt of het op de correcte plaats van bestemming is en erachter komt dat t een halte te ver is. Naar gevoel in ieder geval
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#5
Techneut zei:
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.
Klik om te vergroten...
Behalve dat mn neus echt verrot aanvoelt, veel erger dan bij speed. Maar psychisch kan ik er een nare kater van hebben, zeker als je keihard over je grenzen heengaat door veel te veel uit te geven en schijt te hebben aan morgen, om maar door te gaan. Daarom doe ik het niet meer, duurt ook een poos voordat je weer enig idee van zelfrespect heb na zon nacht
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#6
Techneut zei:
Dit geld niet voor iedereen helaas. Er is voor mij niets dat zo ellendig voelt als het moment dat de zon op komt, de coke op is en je niet kan slapen. En als ik dan vervolgens toch die paar uurtjes slaap kan pakken, word ik wakker en voel ik me de rest van de dag depressief en eenzaam. Ook als ik nog gegeten heb tijdens/na gebruik, dat gevoel blijft bij mij gewoon aanhouden. Het is wel voornamelijk psychisch, lichamelijk heb ik nergens last van.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik nooit (meer) na 10 u 'savonds. De paar keer dat ik het wel deed voelde ik mij niet prettig op de coke omdat het heel onnatuurlijk aanvoelt. Je lichaam wil eigenlijk slapen. Als je dan juist coke neemt dan ga je tegen je eigen ritme in. Daarom zeg ik juist dat je juist naar je lichaam moet luisteren wanneer je coke gebruikt. Je normale ritme aanhouden en eten en drinken wanneer dat nodig is. Dán kan je een goede high krijgen. Ga je tegen je eigen lichaamsbehoeften in wanneer je coke gebruikt dan is het zonde van alle moeite want je gaat je alleen maar slecht voelen. Ik gebruik dus ook alleen overdag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."