#1
Snap niet hoe je dat doet, vind eten afschuwelijk als je sos heb gehad. Met pep geen probleem, maar dat verdoofde gevoel in je strot laat al mn zin om te eten wel verdwijnen.maar prettig is het absoluut niet
Sws na coke voel ik me behoorlijk gammel. Gelukkig al maanden niet gedaan, is me alle hoofdpijn eromheen niet meer waard.
Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol
Maargoed iedereen zn ding, sommige verhalen die ik lees van mensen die zeggen 3 dagen doorhalen en niet eten en amper drinken lijkt me pas afschuwelijk, hoe hou je dat in godsnaam vol