Ikzelf ben gebruiker geweest van coke 9,5 jaar lang. 3 Jaar geleden over mijn sokken gereden met de motor. Gevolg, 3 weken in coma. En toen is dat uitgekomen dat ik geen neusbeentje meer had, waarschijnlijk met mij aan dat zuurstofapparaat te koppelen ofzo. Maakt al niet uit, ik had er toen geen meer. Dus dan hebben ze nadien, nog mijne neus onderzocht toen ik wakker werd even later. Bleek dat het gat nog" niet zo groot" was. Dat zei de dokter. Maar voor mij was dat wel verschieten, maar geen verder aandacht aan besteed toen, want ze hadden juist een stuk long afgeknipt bij mij en mijne milt weg gesneden. Dan ligde echt niet wakker van een neusbeentje meer of minder. Maar nu ben ik wel gerevalideerd bijna helemaal en zit mij dat toch zeker dwars. Want ik heb vanaf toen nog 2,5 jaar verder gebruikt. En nu een half jaar gestopt. Maar dat is ondertussen zo een groot gat, dat als ik mijn vingers langs beide zijde in mijn neus steek, dan kan ik mijn vingertoppen tegen elkaar drukken. Dus wil zeggen, nu zit daar echt een GROOT gat in. Wat de gevolgen daar juist van zijn weet ik niet percies. Want ik heb daar voor de rest geen last van. Maar maak mij daar wel zorgen over. Zo ben ik bij deze vraag op het forum geraakt. Ik ken ook geen enkele andere mens die dat ook voor heeft. Maar misschien weten die dat zelf ook niet. Want op zich dat duurt wel lang, tis niet dat ge dat van een paar keer gebruiken gaat krijgen. Volgens mij moet je dus echt wel zo een gebruik hebben zoals ik had. Meerdere grammen ELKE dag en JAREN aan een stuk. En dat is alleen maar mogelijk als ge goede job hebt, zoals mij dus. Dus als ge weinig verdient, zou ik mij zeker geen zorgen maken. Ik vraag mij ook af. Of er een verschil is tussen coke en speed?? Of het bij coke misschien sneller weg is uw neusbeen dan als ge speed gebruikt?? Want ik gebruikte alleen coke. Dus bij mij is dat zeker van de coke. Ik dacht vroeger ook altijd dat speed slechter dan uwe neus is coke. Maar dat is blijkbaar dan al niet waar?? Want coke tast uw neusbeentje zeker aan, bij overmatig gebruik. Helaas.
![:)]()
Ik heb er geen last van. Ik spreek ook alleen voor mezelf. Want hoe dat bij andere gelijkaardige personen is, dat weet ik niet. Stopt voor het zover komt, zou ik zeggen. Als het een groot gat is. Ge kunt het zelf voelen. En dan word ge wel even met de neus op de feiten gedrukt.
![:)]()
haha. Beetje leedvermaak kan geen kwaad.
![:wink:]()