Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnduidelijkheid of niet willen zien.

Onduidelijkheid of niet willen zien.

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Poeder-lakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Volgens mij is het je werk wat je problemen geeft, je probeert consistent over je grenzen te gaan en dit te compenseren met roken, cocaine, medicatie etc.
Als je "leven" hoog houden zo waardevol is voor je dat het je waard is om jezelf naar de kloten te helpen dan zou ik zeggen ga zo door. Er zijn in onze maatschappij 101 middeltjes om alle bijeffecten van over je grenzen treden te onderdrukken.

Nu is mijn antwoord waarschijnlijk wat je niet wil horen, gezien jezelf kapot werken de norm is in onze lieve samenleving.
Heb je wel eens geprobeerd wiet te roken? Misschien helpt dat net zo goed in plaats van cocaïne en het lijkt mij minder zwaar op je lijf.
Klik om te vergroten...
Beste martinus
Het is inderdaad een feit dat mijn werk mijn passie is. Het proberen neerzetten van een topzaak een zekerheid voor de toekomst van mn kind. Mn drive, karakter en koppigheid waren steeds voldoende. Vele vrienden zeide alt wow hoe jij dat volhoud. Werd beke trots dan. Die is ondertussen verdwenen. Ik moet inderdaad een beter evenwicht vinden om dit jaren vol te houden.
Wiet is niet echt aan mij besteed denk k. 2 trekjes en k zweef op wolken. Hierdoor val k wel snel in slaap
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoofd oorzaak: Cocaïne
Bijzaak: de chemische stoffen die vrijkomen bij jouw werk.

Simpel als wat iedereen hier adviseert. Geen smoesjes zoeken om (in de hoop om middelen te kunnen vinden om dit gebruik door te zetten) Je hebt het zelf al direct gezegd: niet willen zien.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, ik zou ook zeggen: 'zoek hulp'. Je bent jezelf kapot aan het maken. Zolang ben je nog niet verslaafd, wie weet valt het mee... Één stap in de juiste richting en al je problemen gaan verdwijnen. Succes...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."