#1
Beste martinusVolgens mij is het je werk wat je problemen geeft, je probeert consistent over je grenzen te gaan en dit te compenseren met roken, cocaine, medicatie etc.
Als je "leven" hoog houden zo waardevol is voor je dat het je waard is om jezelf naar de kloten te helpen dan zou ik zeggen ga zo door. Er zijn in onze maatschappij 101 middeltjes om alle bijeffecten van over je grenzen treden te onderdrukken.
Nu is mijn antwoord waarschijnlijk wat je niet wil horen, gezien jezelf kapot werken de norm is in onze lieve samenleving.
Heb je wel eens geprobeerd wiet te roken? Misschien helpt dat net zo goed in plaats van cocaïne en het lijkt mij minder zwaar op je lijf.
Het is inderdaad een feit dat mijn werk mijn passie is. Het proberen neerzetten van een topzaak een zekerheid voor de toekomst van mn kind. Mn drive, karakter en koppigheid waren steeds voldoende. Vele vrienden zeide alt wow hoe jij dat volhoud. Werd beke trots dan. Die is ondertussen verdwenen. Ik moet inderdaad een beter evenwicht vinden om dit jaren vol te houden.
Wiet is niet echt aan mij besteed denk k. 2 trekjes en k zweef op wolken. Hierdoor val k wel snel in slaap