#1
Daar heb ik geen ervaring meeHoe bevalt dit icm zuipen ?
Daar heb ik geen ervaring meeHoe bevalt dit icm zuipen ?
Je kan beter 4F-MPH nemen ipv coke. Voelt hetzelfde (voor mij) maar is een stuk goedkoper 🤣. Pas alleen op voor hartkloppingen..... Maarja dar heb ik op coke ook
Hoe bevalt dit icm zuipen ?Je kan beter 4F-MPH nemen ipv coke. Voelt hetzelfde (voor mij) maar is een stuk goedkoper 🤣. Pas alleen op voor hartkloppingen..... Maarja dar heb ik op coke ook
Dat klopt, het is maar een advies. Wat is jouw advies?Dat zal hij zelf wel uitmaken.
Dat klopt, het is maar een advies. Wat is jouw advies?
Eenzaam eindigen met een kapotgesnoven lichaam en geest is ook een prima optie natuurlijk.
Oke, waarom reageer je zo apart dan? Zeg gewoon niks. Die gast is gewoon mogelijk op weg naar een verslaving, kan zich niet beheersen en kan er beter mee kappen. En het enige dat jij daar op reageert is dat hij dat zelf wel bepaalt. Ga lekker op Nu.nl zitten trollen gap.Mijn advies? goh...
Ik ben de laatste om anderen te zeggen wat ze moeten doen wanneer het op drugs aankomt...
Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, HeheEeeeeeeeeeen mijn 6 gram die vorige week woensdag met de post is aangekomen is alweer op... FUCKING SCHIJTZOOI!! Why the fuck moet dat zo snel op zijn????????!!!!!! En what the fuck sffs doen na mijn laatste lijn?? Weer € X,XX geven aan die brakke versneden kut-coke van die straatdealertjes waar je niks van voelt??? Pfff denk et ni!
Pffffffffff leek nog zoveel in begin van de avond...
Dan maar een Zolpidemeke slikken en proberen te slapen zeker.
FML
Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, Hehe
Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, Hehe
Dat zou wss aan je gebruik liggen. Het is beter als je een langere break als 1 week pakt. Zo dat je ff kan bij rusten. Ik zou zelf gewoon maandje tot kerst pakken en met kerst en nieuw jaar een leuke avond pakken. Maar dat is natuurlijk altijd aan jezelf.Laatste keer dat ik heb gedaan is vrijdag, nu ff niks meer tot deze vrijdag; wat een kutweek jo, kan geen 8u wakker blijven zonder te moeten pitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."