#1
Ik moet altijd aan die scene in the wolf of wallstreet denken
Het klinkt alsof jij je leven helemaal voor elkaar hebt! Ook zware disrespect naar jouw ouders trouwens, basen in HUN huis. En je kan ook nog wel een lesje nederlands gebruiken, de tering zeg.Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Dus je gebruikt elke avond 7dagen pw ?Hey,
het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel.
Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
Als ik het doe is het ‘s avonds en in het weekend .
En dat ook niet altijd .
ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,
grtz
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Nou ik kan je vertellen dat je het beter niet kan proberen, tis wel een rush maar ook een sluipmoordenaar..dus pas ermee op..@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.
Als ik mag vragen, wat is het effect precies?
Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."