Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasen

Basen

28 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik moet altijd aan die scene in the wolf of wallstreet denken
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Willemwiet zei:
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Klik om te vergroten...
Het klinkt alsof jij je leven helemaal voor elkaar hebt! Ook zware disrespect naar jouw ouders trouwens, basen in HUN huis. En je kan ook nog wel een lesje nederlands gebruiken, de tering zeg.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreamer zei:
Hey,

het geeft een geweldig zal flash, mocht iets langer duren, dat wel.

Alleen junks?
Weet je ik zie mezelf toch niet echt een junk, ga elke dag werken, zonder dat er gedurende de werkdag ook maar 1keer het gevoel komt , van nu moet ik het hebben,
Als ik het doe is het ‘s avonds en in het weekend .
En dat ook niet altijd .

ik vind het wel leuk , maar dat moet iedereen voor zich zelf uitmaken of dat die het wil proberen,

grtz
Klik om te vergroten...
Dus je gebruikt elke avond 7dagen pw ?
Klinkt als een verslaving.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Willemwiet zei:
Jaa zoek aleen nog de beste manier om de lucht tegen te gaan rook op zolder me ouder 1 verdieping eronder roken bij de niet dus een goeie neus hoe kan k dit best aanpakken me vader heeft t vorige x gemerkt kwam ermee weg omdat k zij dat t n joint was had straf voor t roken boven maar er moet tog een manier zijn zodat k kan basen zonder zn lucht en hoelang blijft de geur in me kamer hangen? Want zelf merk je dat niet als je rookt maar 1 gr verder is t best wel blauw en voor mijn gevoel ook een beste geur heeft iemand tipss
Klik om te vergroten...

Que? :thinking:
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nog nooit gebased. Is de crash na het basen erger dan de crash na het snuiven? En kan je de crash van direct na het basen opvangen met de snuifcoke?
F
FastdriverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
@Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen.

Als ik mag vragen, wat is het effect precies?

Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt..
Klik om te vergroten...
Nou ik kan je vertellen dat je het beter niet kan proberen, tis wel een rush maar ook een sluipmoordenaar..dus pas ermee op..
en niet alleen junks die het gebruiken hoor,zat werkende mensen..als ze er controle over weten te houden..
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik base zo af en toe eens, heb het goed onder controle maar blijf altijd waakzaam. Je krijgt er een goede rush/flash van en ik kan goed voorstellen dat mensen hier verslaafd aan kunnen raken.
A
AllYouWantLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon (06) 87 37 57 50
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
AllYouWant zei:
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon
Klik om te vergroten...

Zo je hebt zo’n goeie handel dat je zelf op een online forum moet aanbieden.
Gs buiten spelen man met je mooie flakes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."