Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lampenkapje zei: Hiya! ik zat net wat filmpjes te kijken op het Youtube kanaal PsychedSubstance, wellicht is dat kanaal bekend hier. nu kwam ik een video tegen met de top 5 beginners psychedelica. Gezien ik nog steeds niet durf te beginnen aan psychedelica maar de interesse er wel voor is heb ik de video bekeken. Tot mijn verbazing stond DMT als #1 beschreven. Uiteindelijk na zijn uitleg kon ik mij er ergens ook wel in vinden. Hij sprak over een lage dosis, 5-10 mg. Absoluut niet meer dan dit gezien het dan een zeer intense trip is. Zijn standpunt hierin is dat, enkel wanneer goed gedoseerd, dit een ideale beginners psychedelica is gezien de korte duur. Enkele minuten en je bent weer terug, waar bijvoorbeeld LSD/paddos etc tegenover staat met úren trippen. Als je er op deze manier tegenaan kijkt snap ik het standpunt volledig maar toch roept er een stemmetje in mijn hoofd van ‘begin maar safe als je begint ipv met DMT’ aangezien ik er zelf niet over mee kan praten gezien ik geen ervaring heb met geen van deze substanties ben ik benieuwd wat de mening op dit forum erover is. hieronder het filmpje, het lijkt mij handig deze te kijken of in ieder geval het laatste stuk over DMT (vanaf 12:54) aangezien hij het beter verwoord dan ik hierboven haha! Klik om te vergroten... Nou ik ga nu juist een beetje experimenteren met DMT, heb met een maat een 1e batch gemaakt. Veel werk maar ozo leuk om te doen, en niet zo gevaarlijk. Donderdag is de grote dag hou jullie op de hoogte..👍🏾🤪"
"Fastdriver zei: Nou ik ga nu juist een beetje experimenteren met DMT, heb met een maat een 1e batch gemaakt. Veel werk maar ozo leuk om te doen, en niet zo gevaarlijk. Donderdag is de grote dag hou jullie op de hoogte..👍🏾🤪 Klik om te vergroten..."
"KlaasVaak zei: Netjes, leuk klusje he? Veel plezier. Klik om te vergroten... Mocht het trippen me bevallen, ben ik al bezig met paddo's kweek..😁"
"Ganggang💯 zei: @Amateurtje volgens mij ook. Voor de rest wordt hier niet zo veel gebased dacht ik. Ik heb het zelf nog nooit gedaan en vind het ook niet echt aanlokkelijk om te doen. Als ik mag vragen, wat is het effect precies? Het vooroordeel is altijd dat alleen junks basen en dat het erg verslavend is. Maar ik weet niet of dat klopt.. Klik om te vergroten... Nou ik kan je vertellen dat je het beter niet kan proberen, tis wel een rush maar ook een sluipmoordenaar..dus pas ermee op.. en niet alleen junks die het gebruiken hoor,zat werkende mensen..als ze er controle over weten te houden.."