Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoeie coke herkennen ?

Goeie coke herkennen ?

14 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe herken je goede bijna pure coke kwa structuur smaak en geur? Geen reacties van laten testen dit dat dat weet ik zelf ook maar wil alleen weten wat jullie ervaringen zijn?
En hoe koken jullie je coke als jullie willen roken?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke heeft weinig geur en anders heeft het een kerosine achtige geur.
Als je het tussen je vingers wrijft lost het op en word het olie achtig en vettig en dat blijft dat vettig, als het heel snel stroef word dan weet je sws dat er iets door heen zit of heel veel aan de stroefheid.

Voor mij zelf is de beste test een beetje tabak uit je sigaret halen en daar een flinke lijn coke in doen.
Daarna de sigaret aansteken en heel hard hijsen en dan de geur opvangen die van de sigaret af komt.
Soms is de geur zo sterk dat het wel base coke lijkt.
Bij een zwakkere coke ruik je licht de geur van base.

Door dat ik dit vaak heb gedaan kan ik heel goed ruiken of de coke sterk is of niet.
Maar het geeft geen garantie of het wel of niet versneden is.
De laatste coke die ik zo had getest was zo sterk dat ik de geur niet meer uit mijn woonkamer kreeg.
Het leek wel een crackhol.
Want ik vind de geur van basecoke zo smerig.
En het was ook inderdaad een super sterke coke.
Ging ik te veel en te snel snuiven dan had ik hartkloppingen van hier tot tokio...
Deze coke was ook al eerder getest boven de 80%.
Laatst een pakje bij een oude dealer gehaald omdat ik zin had en niemand was meer bereikbaar.

De coke rook al te veel naar iets en toen ik de sigaretten test deed rook ik wel coke maar licht.
Dus voor mij was dat ook een bevestiging dat het slechte coke wss...
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Revolutionair zei:
Coke heeft weinig geur en anders heeft het een kerosine achtige geur.
Als je het tussen je vingers wrijft lost het op en word het olie achtig en vettig en dat blijft dat vettig, als het heel snel stroef word dan weet je sws dat er iets door heen zit of heel veel aan de stroefheid.

Voor mij zelf is de beste test een beetje tabak uit je sigaret halen en daar een flinke lijn coke in doen.
Daarna de sigaret aansteken en heel hard hijsen en dan de geur opvangen die van de sigaret af komt.
Soms is de geur zo sterk dat het wel base coke lijkt.
Bij een zwakkere coke ruik je licht de geur van base.

Door dat ik dit vaak heb gedaan kan ik heel goed ruiken of de coke sterk is of niet.
Maar het geeft geen garantie of het wel of niet versneden is.
De laatste coke die ik zo had getest was zo sterk dat ik de geur niet meer uit mijn woonkamer kreeg.
Het leek wel een crackhol.
Want ik vind de geur van basecoke zo smerig.
En het was ook inderdaad een super sterke coke.
Ging ik te veel en te snel snuiven dan had ik hartkloppingen van hier tot tokio...
Deze coke was ook al eerder getest boven de 80%.
Laatst een pakje bij een oude dealer gehaald omdat ik zin had en niemand was meer bereikbaar.

De coke rook al te veel naar iets en toen ik de sigaretten test deed rook ik wel coke maar licht.
Dus voor mij was dat ook een bevestiging dat het slechte coke wss...
Klik om te vergroten...
Ah oke dankjewel, maar hoe ziet t er nou uit als t goeie is juist dof of juist niet. Je hebt colombiaan boliviaan en peru
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ga gewoon naar het testcentrum.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Plato071 , aan t uiterlijk zie je het echt niet. Hoe graag je dat ook wil.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plato071 zei:
Hoe herken je goede bijna pure coke kwa structuur smaak en geur? Geen reacties van laten testen dit dat dat weet ik zelf ook maar wil alleen weten wat jullie ervaringen zijn?
En hoe koken jullie je coke als jullie willen roken?
Klik om te vergroten...
Testcentrum kan het beter vertellen, of je nou dikke of dunne wicky hebt, rode of groene, je weet niet wat goed of slecht is totdat je het test.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Plato071 zei:
En hoe koken jullie je coke als jullie willen roken?
Klik om te vergroten...
Je zit vast niet te wachten op dit advies, maar begin niet zomaar aan basen. Het is véél verslavender dan een lijntje snuiven, en met snuifcoke kunnen velen al moeilijk overweg.
Basen heeft er al velen recht naar de goot gebracht.
P
Plato071Lid
01-01-2024, 00:00
#8
AphexTwin zei:
Je zit vast niet te wachten op dit advies, maar begin niet zomaar aan basen. Het is véél verslavender dan een lijntje snuiven, en met snuifcoke kunnen velen al moeilijk overweg.
Basen heeft er al velen recht naar de goot gebracht.
Klik om te vergroten...
Ben allang blij dat ik van de bruin af ben hahaha
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Plato071 zei:
Ben allang blij dat ik van de bruin af ben hahaha
Klik om te vergroten...
Nou, mooi zo!
Dus geen nood aan een ander potentieel drugprobleem, toch?
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#10
Soms ben je bij vrienden en die zijn een feestje aan het bouwen.
Jij sluit aan en er is genoeg coke wat je kan proberen. Dan ga je niet naar een testcentrum.
De dingen die ik zei dat zijn kleine proefjes die wel eens van pas kunnen komen in onverwachte situaties.
M
Mr. BrosnanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Revolutionair zei:
Soms ben je bij vrienden en die zijn een feestje aan het bouwen.
Jij sluit aan en er is genoeg coke wat je kan proberen. Dan ga je niet naar een testcentrum.
De dingen die ik zei dat zijn kleine proefjes die wel eens van pas kunnen komen in onverwachte situaties.
Klik om te vergroten...
Ik ben van mening dat dat juist onverstandig is, al snuiven ze 5 gram op een avond weg. als ik überhaupt wat ga gebruiken wil ik weten wat het is. Tenzij ik een garantie heb dat het getest is zou ik het niet nemen, beetje wilskracht en je kan het wel een keertje overslaan toch?
H
Henk11Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kreeg en krijg nog altijd de vraag, hoe herken je goede Coke? Zonder suggereren kunnen foto's etc niets bewijzen ten opzichte van een labo test. Hier is een 4x getest product over een maand bij dezelfde winkel, %85 puur dus geen suggestie labo uitslag Heerlen, hoe herken je goede Coke? Feiten wat je indirect naar een stabieler antwoord kunnen geven is, als je klein brokje neemt en vergaat snel rollend tussen de duim en wijsvinger wat een olie achtig vochtig gevoel achterlaat, de geur van middel sterk tot sterk, hangt af met wat het gewassen werd, verschillende laagjes in 1 brokje, plus het testen, ik ben totaal niet nerveus, ben blij, praat of type gierig,meer geïnteresseerd in mijn hobby's, geen hartkloppingen, niet strak, eerder good mood, ik wil gwn zeggen dat goede Coke er zo voor snuiven bij mij altijd deze glinsterende, rots laagjes in brokje een goede indicatie is maar zonder testen weet je het niet, maar dit waren feiten.
IMG_20210215_233321.jpgIMG-20210217-WA0049.jpeg
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Coke heeft weinig geur en anders heeft het een kerosine achtige geur.
Als je het tussen je vingers wrijft lost het op en word het olie achtig en vettig en dat blijft dat vettig, als het heel snel stroef word dan weet je sws dat er iets door heen zit of heel veel aan de stroefheid.

Voor mij zelf is de beste test een beetje tabak uit je sigaret halen en daar een flinke lijn coke in doen.
Daarna de sigaret aansteken en heel hard hijsen en dan de geur opvangen die van de sigaret af komt.
Soms is de geur zo sterk dat het wel base coke lijkt.
Bij een zwakkere coke ruik je licht de geur van base.

Door dat ik dit vaak heb gedaan kan ik heel goed ruiken of de coke sterk is of niet.
Maar het geeft geen garantie of het wel of niet versneden is.
De laatste coke die ik zo had getest was zo sterk dat ik de geur niet meer uit mijn woonkamer kreeg.
Het leek wel een crackhol.
Want ik vind de geur van basecoke zo smerig.
En het was ook inderdaad een super sterke coke.
Ging ik te veel en te snel snuiven dan had ik hartkloppingen van hier tot tokio...
Deze coke was ook al eerder getest boven de 80%.
Laatst een pakje bij een oude dealer gehaald omdat ik zin had en niemand was meer bereikbaar.

De coke rook al te veel naar iets en toen ik de sigaretten test deed rook ik wel coke maar licht.
Dus voor mij was dat ook een bevestiging dat het slechte coke wss...
Klik om te vergroten...
Die kersosine geur wat jij zegt is ether. En als je so kilobrok bekijkt is deze ook in allemaal laagjes ovee het algemeen betekend dit dat je echte flakes hebt deze coke maakt je ook niet opgefuckt en onrustig. Heb dit meerdere malen zelf gekocht en na test in test centrum blijkt dese coke ook hoger uit te vallen dan de wat normaal gesegd word 89% puur alleen voor dit spul betaal je ook de hoofdprijs
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
RM86 zei:
Ik kreeg en krijg nog altijd de vraag, hoe herken je goede Coke? Zonder suggereren kunnen foto's etc niets bewijzen ten opzichte van een labo test. Hier is een 4x getest product over een maand bij dezelfde winkel, %85 puur dus geen suggestie labo uitslag Heerlen, hoe herken je goede Coke? Feiten wat je indirect naar een stabieler antwoord kunnen geven is, als je klein brokje neemt en vergaat snel rollend tussen de duim en wijsvinger wat een olie achtig vochtig gevoel achterlaat, de geur van middel sterk tot sterk, hangt af met wat het gewassen werd, verschillende laagjes in 1 brokje, plus het testen, ik ben totaal niet nerveus, ben blij, praat of type gierig,meer geïnteresseerd in mijn hobby's, geen hartkloppingen, niet strak, eerder good mood, ik wil gwn zeggen dat goede Coke er zo voor snuiven bij mij altijd deze glinsterende, rots laagjes in brokje een goede indicatie is maar zonder testen weet je het niet, maar dit waren feiten.
Bekijk bijlage 16254Bekijk bijlage 16255
Klik om te vergroten...

3x dezelfde post met dezelfde foto’s. Nee, dealen hier mag niet. Ook niet op een verkapte manier.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi @RM86 ik zie meerdere posts van je waarin je foto's post van je coke en speculeert over de potentie van deze coke. Zowel spammen als speculeren is op het forum niet toegestaan. Bovendien lijkt het haast alsof je naar klanten aan het vissen bent. Beschouw dit als officieee waarschuwing. Ik sluit de betreffende topics.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."