#1
Niet gewoon een basepijpje? Ook wel crack pijpje?
Heb nog nooit base gerookt dus misschien een domme suggestie hahaha
Heb nog nooit base gerookt dus misschien een domme suggestie hahaha
Het klinkt wel logisch, hoor.Niet gewoon een basepijpje? Ook wel crack pijpje?
Heb nog nooit base gerookt dus misschien een domme suggestie hahaha
Wietpijpje met gaasje. En base coke is geen crack zoals je in Amerika heb . Crack wordt anders gekookt, met een ander middel. Hetzelfde met amfetamine, sommige denken dat methamfetamine bijna hetzelfde is. Maar meth in Amerika is complete gekmakende bende. En speed hier is veel "gezonde"Hey mensen,
Ik kon nergens op het forum deze vraag beantwoord terugvinden daarom deze post.
Op welke manier, en met welke pijp kan je het beste basecoke roken? Ikzelf heb een wietpijpje waar ik dan ook as in leg en dat werkt redelijk. Nu vraag ik me af of er betere pijpjes zijn die geschikt zijn voor basecoke en/of crack roken. het liefst 1tje waar je geen as voor nodig hebt aangezien dit schadelijker voor je is. Het moet wel echt effectiever zijn dan het welbekende wietpijpje.
iemand tips of suggesties?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."