#1
Daar moet ik natuurlijk eerst achter komen hea.Nee en nee en ja. Ik haat verspilling!!!!!! En ik kan prima pijpen hjb!!!!!
Ben wel altijd de stofzuiger overigens. Ook met affoe's😂
Op de serieuzere note, ik doe niet zo vaak coke en eigenlijk nooit pep, dus ik denk dat het allemaal reuze mee zal vallen. Mn tanden maken zich meer zorgen om mijn rookverslaving gok ik.