Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ben hier nieuw maar toch een vraag. mijn gebruik is deze maand jammer genoeg zeer problematisch geworden. heb een bepaalde tolerantie ontwikkeld voor coke dat merk ik. maar gisteren 2g gaan halen bij een kerel die ik niet kon... beter nooit gedaan! het heeft een vreemde structuur en word eigenlijk niet 100% poeder. als ik een lijn neem, voel ik eigenlijk 0! niet energiek, niet in mn hoofd. vermoed wel dat dit versneden is maar heb ik hier geen effect van omdat het slechte coke is of omdat ik zodanig tolerantie heb? voel wel lichamelijk wat spanning en druk in mn hoofd na een lijn. het is er "ergens" wel maar is zeker te verwaarlozen. kan mijn dopamine "op" zijn of echt gewoon versneden brol ontvangen? hoop duidelijkheid hier te mogen ontvangen!"
"flipkonijn zei: Goeie coke begint niet te smelten bij 30°C hoor, oftewel heb je het in een oven gelegd? Klik om te vergroten... condens begint vanaf 20°"
"Trippi zei: We zijn 14 jaar verder. Ik denk dat dit probleem opgelost is inmiddels 😅 Klik om te vergroten... de vraag; is dit nog te fixen? 😂"
"snuivers, daarjuist ben ik goeie sos gaan halen, toen ik thuis het thuis bekeek was het glimmend en nat, rook gekend goed. uitgesmeerd om fijn te krijgen maar dit duurde te lang naar mn zin. dan maar een bord licht verwarmd en wat hierop met een pasje doorgeeg gegaan (al eerder deze techniek gebruikt met succes) deze coke is nu verneukt, het is zacht en kruipt niet bij elkaar. dik lijntje ervan war mn goeie neusgat nu insta dicht zit! hoe komt dit? het bord te warm en tis verbrand 😅?! het overige droogt wel zeer lang.. maar pittig. klote ik dat ander verneukt heb uiteraard! 100% de warmte of eventueel iets anders? het warme bord heeft me al zeker geholpen als ik zwetend naast het cd doosje zit 😂"
"denk dat ik mn fout wel doorheb nu door steeds opnieuw dit resultaat te krijgen.. plakkerige/vochtige coke niet insta op warm bord leggen! door de vochtigheid ineens te laten "schrikken" van de warmte, ontstaat er condensatie?! lijkt mij echt de enige logische verklaring! als ik er wat opleg om een lijn te nemen is dit prima! maar zal eerst alles op z'n fijnst moeten krijgen op kamertemperatuur en niet ineens het zakje te openen boven dat warme bord.."
"Revolutionair zei: Vraag komt wekelijks voorbij.. Warm bordje is de oplossing! Klik om te vergroten... dit maakt het soms juist "klets nat" van mij, soms ook perfect resultaat.. 😅 waar ligt m'n fout, bord te warm? coke te nat?"
"gebruik plastic omdat dit rapper verwarmd, al vaker gebruikt met positief maar ook negatief effect..? toch het bord dan? de coke is goed dat weet ik, al gedacht door mss vocht? dit ook eens gehad met normaal bord. omdat het mij telang duurt tot het snuifbaar is doe ik dit. maar omdat het nog te 'vochtig' is en zo verwarmd en schrikt deze reactie denk ik?"
"hoi, kan iemand bij helpen? hoe maak je nou vochtige coke het best in deze zweterige dagen fijn/droog? bij mij lijkt het graag deze warme dagen m'n vochtige zweet aan te trekken (condens). heb ventilator aangezet om luchtvochtigheid te doen dalen. laat ik best blokje van gram even voor ventilatie drogen of moet ik telkens een lijntje van het blok schrapen? maybe domme vraag maar de juiste raad zal Moneysaver zijn 😁 samengevat; hoe kan ik m'n coke best ontvochten..? niet verwarmen! ontvochten..?"
"hoi, heb een serieuze vraag! heb 2 dealers waar ik afwisselend van haal, ene is vochtiger/plakkeriger dan de andere. af en toe gebruik ik een plastiek bordje die 10/15 sec in de micro geweest is om onder het andere bord te leggen waar de coke op ligt. zeker niet heet! al meerdere malen gehad dit de coke kapot maakt.. onmogelijk dit "te" heet was. idd al gehad het te heet was en hierdoor kapot. nu opnieuw?? al gezien in Spuiten en Slikken ze dit doen op een heet bord.. wat is dit toch?? als deze structuur tezien is "zacht, niet samenhangd" weet ik het naar de kloten is.. waarom en is dit te redden? graag reacties mij verder kunnen helpen?"
"dit lijkt logisch, is geen wegwerp plastic. maar dit resultaat al eerder meegemaakt.. met ander bord. condensatie kan dit? door het "verschot" snelle temperatuurs wisseling? logisch lijkt laten drogen, eventueel opnieuw maar op normaal bord?"