Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlantjes laten groeien

Plantjes laten groeien

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vraagje: Ik heb onlangst paar zaadjes geplant en het mannetje kwaùm redelijk snel door. Ik Heb het mannetje eruit gehaalt, en de rest late zitten, maar na paar weken komt er nog steeds niets. Ze krijgen voldoende water en licht/donker.

Weet er soms iemand een oplossing ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon even bemoedigend toespreken en een zonnedans doen.
En als dat niet helpt zou ik gewoon wachten of naar een growshop gaan.
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoe kan je nou weten als het een mannetje of een vrouwtje is als ze uitkomen? je kan dit normaal alleen maar zien in de bloeifase. explain plz...
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
kieke staan ze buiten of staan ze onder lampen? (ik vermoed lampen aangezien ze al in de bloei periode staan,(zo kan je mannetje herkennen))
maar ik zou ze nog wat tijd geven, mss beetje meer info dan kan ik ook beter helpen :wink:
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze staan buiten ( Ik had de vraag gesteld op z'n account).
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
Vraagje: Ik heb onlangst paar zaadjes geplant en het mannetje kwaùm redelijk snel door. Ik Heb het mannetje eruit gehaalt, en de rest late zitten, maar na paar weken komt er nog steeds niets. Ze krijgen voldoende water en licht/donker.

Weet er soms iemand een oplossing ?
Klik om te vergroten...
lol je kan nu nog niet weten of het een mannetje of een vrouwtje is.... ontkiemen altijd binnen doen bij kamertemperatuur.... Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
slipperman zei:
Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he?
Klik om te vergroten...

hehe denk dat vele jongeren dit nog steeds doen alhoewel JE ER NIX UIT KAN HALEN :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
slipperman zei:
Waar komen je zaadjes vandaan? Toch niet uit vogelzaad he?
Klik om te vergroten...

hehe denk dat vele jongeren dit nog steeds doen alhoewel JE ER NIX UIT KAN HALEN :wink:
Klik om te vergroten...
Nee je krijgt wel een mooie hennep plant maar goed je zult er never nooit wat afhalen :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd :sunglasses:
kieken, je zegt dat je het mannetje eruit hebt gehaald :confused: dit kan enkel in de bloei periode en als ze buiten staan begint die maar in de maanden juli-augustus, de precieze datum ben ik vergeten(is altijd ongeveer licht/donker regeling)
dus je kon niet zien of het een mannetje of een vrouwtje was.
als je nog zaadjes hebt moet je ze tussen vochtige watjes leggen in het donker op een redelijk warme plek dan komen ze normaal wel uit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."