Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsopbrengst kweekkast

opbrengst kweekkast

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
LOLLid
01-01-2024, 00:00
#1
en buiten?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt aan de plantjes...als je er hydrowiet inzet kan je er flink wat van oogsten...
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#3
de opbrengst binnen: +- 300-500 gram per m2maar dit varrieert heel erg.
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#4
300 - 400 gram

maar dit varieert ook heel erg. (mijn bron is google)
b
bobdebierbrouwerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zit eraan te denken om een kweekkast aan te schaffen. Stel ik doe er niet meer dan vijf plantjes in ,hoeveel gram zou ik dan kunnen oogsten per jaar ?
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja kan wel. Met hydro wiet dus. Krijg je wel fokking zwatre, lome, klotewiet maargoed. :P
En ik denk eigenlijk ook niet dat je dat voor mekaar krijgt als je voor het eerst een kweekkastje koopt.
Ik denk dat je kan rekenen op zo'n acht gram per plantje en met wat mazzel kan je 2 keer per jaar oogsten.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat voor een kast en licht? Licht, voeding en ruimte is erg belangrijk. Licht = gewicht.

Moeilijk te zeggen hoeveel je van je planten zal afhalen. Een kweker streeft naar 1 gram per watt. Als je er een 400W boven hangt en geeft de plant de ruimte dan moet je de 300 gram wel halen en bij 600W haal je er meer af. Uitgaande van vier keer per jaar oogsten. Elke plant is anders, bij een Haze soort duurt 1 kweek langer. Power plant of witte soorten doen het goed, zoals With Widow.

Hoe meer ruimte de plant heeft hoe groter deze kan worden. Vergelijk het met een goudvis in een kom en in een vijver. Die in de vijver zwemt zal veel groter zijn.

Succes!
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
in een kweekkast kun je niet erg veel daarom heeft het geen zin om slechte wiet te kweken erin als je dure haze zaadjes enzo kan aankomen kun je aardig wat geld maken maar drugs baron wordt je ermee nooit tuurlijki

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."