Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplanten..

Wietplanten..

8 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#1
btw: ik woon in belgie.. dus growshop kan ik niet naartoe
tis om te kweken buiten, ik wacht dus tot het voorjaar maar wil wel wat info over welke planten goeie wiet kweken en ook makkelijk in verzorging..
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#2
yoooo DF-ers!!!
heb vraagje welke planten er nou makkelijk te kweken zijn..
super skunk heeft mijn beste vriendin en dat ziet er super uit..
maar mijn vraag is: Is WHite Widow ook makkelijk te groeien of niet? en welke planten zijn er nog allemaal aan te raden??
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik zou gewoon even langs de ''plaatselijke'' growshop gaan, die kunnen je vast en zeker goed advies geven :smoke:

:wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga je binnen kweken? Of wachten tot het voorjaar?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je zou eens kunnen kijken op de site http://www.wietcd.nl/zaadbanken.htm

Er zijn er zoveel :stoned:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
huh? waar ga gij uw zaadjes dan halen als ge nie naar de growshop ga???
btw, kwoon ook in belgie en kpak den trein naar holland, that's the way 2 the growshop

in de growshop aangekomen moet ge gewoon vrage naar een soort die gemakkelijk buite te groeie is, die mense zulle u wel verder helpen...

of ge kunt al is zien op: www.nirvana.nl en dan 'outdoor'

sjaars!
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kan wel in sluis grake en in december ga ik terug voor een dag naar amsterdam. dus ik zie wel he. kzal daar zeker raad vragen.. maar het leek me weg goed om hier op het forum te vragen, mss mensen die ervaring hebben met sommige planten..
M
Me~plantu~isme~moatLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben die vriendin, en ik was dat van plan
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#9
Me~plantu~isme~moat zei:
ik ben die vriendin, en ik was dat van plan
Klik om te vergroten...
ik dacht ik doe dat ff voor jou..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."