#1
btw: ik woon in belgie.. dus growshop kan ik niet naartoe
tis om te kweken buiten, ik wacht dus tot het voorjaar maar wil wel wat info over welke planten goeie wiet kweken en ook makkelijk in verzorging..
tis om te kweken buiten, ik wacht dus tot het voorjaar maar wil wel wat info over welke planten goeie wiet kweken en ook makkelijk in verzorging..

