Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat voor rogge granen voor paddo's..

wat voor rogge granen voor paddo's..

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#1
aha oke bedankt voor de informatie :grin:
l
levinusLid
01-01-2024, 00:00
#2
na een lange zoektocht heb ik in het antwerpse eindelijk rogge granen gevonden..bij een molenaar natuurlijk :wave: ..maar nu vroeg die mij of het gekuiste rogge moest zijn of niet..en jah daar wist ik hem niet op te antwoorden..dus kan er iemand mij verderhelpen in oe verre het rogge mag bewerkt of gekuist zijn..of wat r zeker niet mee gebeurd mag zijn..of maakt dat niet veel uit zolang ze niet gemalen zijn..of kan r iemand mij toevallig een foto posten hoe het r uit moet zien..dank u..
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat wil je dan met die rogge gaan doen?

als je paddo's kweken wilt kun je beter een Kweekset kopen.



Dit is een kweekset die je kopen/bestellen kan bij de Azarius

S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
qinn zei:
Wat wil je dan met die rogge gaan doen?

als je paddo's kweken wilt kun je beter een Kweekset kopen.
Klik om te vergroten...

Rogge kun je gebruiken als voedingsbodem.

Sommige mensen willen liever alles zelf doen bij het kweken, dat kost meer moeite maar is uiteindelijk veel voordeliger. Het lijkt mij persoonlijk ook heel erg leuk en ik zal dan ook niet nog eens een kant-en-klare kweekset kopen, maar zelf aan de slag gaan.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sweet_Shadow zei:
Sommige mensen willen liever alles zelf doen bij het kweken, dat kost meer moeite maar is uiteindelijk veel voordeliger. Het lijkt mij persoonlijk ook heel erg leuk en ik zal dan ook niet nog eens een kant-en-klare kweekset kopen, maar zelf aan de slag gaan.
Klik om te vergroten...

heupse that's the spirit, fuck dije commerce, als ge het zelf doe is het altij beter...

doe me denke aan de "hoe maak je zelf hasj"-topics waarin iedereen zegt "koopt nen pollinator, koopt nen ice-olator", wel ik zeg: koop nix



ik denk (maar ben nie zeker) da het geen gekuiste rogge hoeft te zijn, tis maar voor wa schimmelke op te late groeien e, dije gekuiste is voor brood enz te maken denkik (denkik e, don't shoot me if i'm wrong)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."