Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszaadje doen ontkiemen

zaadje doen ontkiemen

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
zijn ze al ontkiemd? :mrgreen:
v
v4nLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja ok dus lekker donker?
en dan het kiempje in potaarde?
:smoke:
v
v4nLid
01-01-2024, 00:00
#3
hoi, ben net in nederland (terneuzen) naar de smart shop gegaan en heb er original californian orange skunk(orange bud) zaadjes meegedaan!!! yeah finally!!!
en nu gewoon mijn zaadje gewoon op een watje (dat in bakje ligt) goed nat maken en wachten tot het lipje uit het zaadje kruipt en dan in ongeveer 1cm in gewoon potaarde brengen en laten groeien ofzo?het staat wel in mijn kamer en heeft genoeg zonlicht en een temp van ongeveer 20°

of is het beter het zaadje meteen een 1à2cm meteen in de potaarde,bevochtigen en dan plastic erboven?

gelieve mij wat vooruit te helpen zodat ik mijn schatjes kan doen bloeien
thx
:wave:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#4
best in watjes denk ik
ik denk dat het belangrijkste is dat ze donker staan, anders komen ze niet uit
Na verloop van tijd worden ze zwarter en breken ze open, dan wacht je best niet te lang met ze in een ZO GROOT MOGELIJKE pot te steken.

veel succes
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Onmiddelijk stoppen nu!! en zeker geen gedoe met voorkiemen op watjes, kost je kostbaar zaad. De zon heeft nu nog niet voldoende kracht (lumen) om te beginnen. Beter is april. Gewoon in potgrond, en als je proces positief wilt sturen zet er dan een lamp boven (iedere lamp doet t) zodat deze licht de potgrond verwarmt. Zeker met 3 dagen resultaat. Aarde nat houden mag niet uitdrogen met lamp. Maar nu gewoon nog even wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#6
pak 2 schaaltjes zo-ondiep mogelijk en 2 watjes, je maakt de watjes vochtig(dus niet kledder nat) je legt eerst 1 watje in het schaaltje dan leg je het zaad op het watje daarna leg je het tweede watje er op dan leg je het 2e schaaltje er op zodat het lichtdicht is. dan zet je het in een plastic zak dan blijft het mooi vochtig tussen de schaaltjes en donker
en dan wachten :grin: en als ze uitgekomen zijn zet je de uitgekomen zaadjes in kleine potjes met aarde(de eerste tijd zijn 1 liter potjes wel voldoende) dan voor de voorgroei is het beste gewoon een tl lamp kleur 33/coolwhite.

grzz
v
v4nLid
01-01-2024, 00:00
#7
trippykees zei:
pak 2 schaaltjes zo-ondiep mogelijk en 2 watjes, je maakt de watjes vochtig(dus niet kledder nat) je legt eerst 1 watje in het schaaltje dan leg je het zaad op het watje daarna leg je het tweede watje er op dan leg je het 2e schaaltje er op zodat het lichtdicht is. dan zet je het in een plastic zak dan blijft het mooi vochtig tussen de schaaltjes en donker
en dan wachten :grin: en als ze uitgekomen zijn zet je de uitgekomen zaadjes in kleine potjes met aarde(de eerste tijd zijn 1 liter potjes wel voldoende) dan voor de voorgroei is het beste gewoon een tl lamp kleur 33/coolwhite.

grzz
Klik om te vergroten...
thx dude hopelijk lukt het thx voor de info en nog ander tips zijn welkom....xxxx love you all haha
v
v4nLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja bjeestig
mmmmmmm it's growing...
ik zie ze al zo graag hé tis niet normaal wi
zeg is het normaal dat het wit vanboven wat geel, bruin uitslaat?
thx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."