Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn zaadjes komen nu uit joepie maar ik zie wel aan het topje wat geel,bruine kleur kan dit kwaad? thx zoja help me dan aub???? love you all"
"ja ok dus lekker donker? en dan het kiempje in potaarde?"
"hoi, ben net in nederland (terneuzen) naar de smart shop gegaan en heb er original californian orange skunk(orange bud) zaadjes meegedaan!!! yeah finally!!! en nu gewoon mijn zaadje gewoon op een watje (dat in bakje ligt) goed nat maken en wachten tot het lipje uit het zaadje kruipt en dan in ongeveer 1cm in gewoon potaarde brengen en laten groeien ofzo?het staat wel in mijn kamer en heeft genoeg zonlicht en een temp van ongeveer 20° of is het beter het zaadje meteen een 1à 2cm meteen in de potaarde,bevochtigen en dan plastic erboven? gelieve mij wat vooruit te helpen zodat ik mijn schatjes kan doen bloeien thx"
"trippykees zei: pak 2 schaaltjes zo-ondiep mogelijk en 2 watjes, je maakt de watjes vochtig(dus niet kledder nat) je legt eerst 1 watje in het schaaltje dan leg je het zaad op het watje daarna leg je het tweede watje er op dan leg je het 2e schaaltje er op zodat het lichtdicht is. dan zet je het in een plastic zak dan blijft het mooi vochtig tussen de schaaltjes en donker en dan wachten en als ze uitgekomen zijn zet je de uitgekomen zaadjes in kleine potjes met aarde(de eerste tijd zijn 1 liter potjes wel voldoende) dan voor de voorgroei is het beste gewoon een tl lamp kleur 33/coolwhite. grzz Klik om te vergroten... thx dude hopelijk lukt het thx voor de info en nog ander tips zijn welkom....xxxx love you all haha"
"ja bjeestig mmmmmmm it's growing... ik zie ze al zo graag hé tis niet normaal wi zeg is het normaal dat het wit vanboven wat geel, bruin uitslaat? thx"