Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo-Thee

Paddo-Thee

8 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Paddopindakaas is lekker (boterham met pindakaas en paddo) of de exentrieke paddosalade (een willekeurige salade met paddo's).
s
skaffamanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mensen die paddo's walgelijk vinden (heb er zelf niet zo'n last van) is het aan te raden lekker een theetje te zetten. Doseer de paddo's per persoon en voeg per persoon 1,5 a 2 glazen water in een pan toe. Dit aan de kook brengen en lekker door laten koken. Dit af laten koelen (Eventueel paddo-restant eruit filteren) en dan het theetje lekker opdrinken. Men kan ook kruiden of thee toevoegen. Beter geen suiker omdat dit de werking van de psylocibine vermindert.
s
skaffamanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meer paddo recepten

Ook lekker is de paddo cake, de paddo reep, de paddo tosti (met chocolade ipv kaas) of het paddo-ei.
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Paddo yochurt werkt ook prima.
D
DecibelLid
01-01-2024, 00:00
#5
skaffaman zei:
Dit aan de kook brengen en lekker door laten koken.
Klik om te vergroten...

Noobie, je moet niet koken: dit vermindert de werking, al1 in heet water leggen +- 95 Gr. ofzo niet koken iig, dan af koelen
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb denk ik het geluk dat ik paddo's best lekker vind smaken, vooral truffels. :grin:
Maar afgezien hiervan ben ik (nog) niet zo'n fan van paddo's.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
TimeKiller zei:
Ik heb denk ik het geluk dat ik paddo's best lekker vind smaken, vooral truffels. :grin:
Maar afgezien hiervan ben ik (nog) niet zo'n fan van paddo's.
Klik om te vergroten...

je bent mijn held! paddo's lekker vinden..wat een prestatie!!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Paddo's ondergedompeld in mayo of ketchup..mjam mjam!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon opeten en niet zeuren. Ze zijn misschien wat bitter, muf en niet zo smakelijk, maar ook geen ramp. Gewoon opeten dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."