Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn kweek [paddo's] :'D

Mijn kweek [paddo's] :'D

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelfkweek zijn idd zeer sterk.
Een portie zelfkweek mexis zijn toch wel bijna dubbel zo sterk dan wat je krijgt in de shops.

Nog mensen deze ervaring?
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het kan goed zijn dat het een bakkie vol word. Dit is beslist geen uitzondering. Ze zullen elkaar een beetje verdringen dus meestal worden ze net een paar cm kleiner dan de rest.

Het is wel zo dat niet elke pin een paddenstoel wordt.
M
Mexican-shroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lees hier zo en nu een paar verslagjes over jullie paddokweek enzo. en dan komen mensen met '' ik tel er nu al 14 oid,'' of weet ik veel hoeveel..


maar....


IK HEB AL MEER DAN 50 PADDESTOELEN GETELD.


ik heb het echt niet mis, het zijn er echt verdomd veel..

en ik heb ook niet dubbelgeteld, misschien 1 of 2 keer, maar 50 is toch veel vergeleken met wat mensen hier zeggen??

krijg ik een grote flush??
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat mijn ervaring is is dat als het er heel veel zijn dat ze meestal wat kleiner zijn, en als het er minder zijn dat het echt van die grote boomstammen worden :P
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jpilot zei:
Het is wel zo dat niet elke pin een paddenstoel wordt.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, ik tel er vaak ook enorm veel in het begin, ik gok dat ongeveer de helft groot wordt ofzo. Verder is het bijna altijd zo, dat weinig paddenstoelen betekent dat ze veel groter worden dan wanneer je er veel hebt.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb nochtans dit weekend 52 shroomies geoogst en had in het begin
54 shroomies geteld.
ze zijn idd wat kleiner maar zeer potent dus mij hoor je zeker niet klagen
:hearteyes: :wave:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#7
hangt een beetje van paddestoel tot paddestoel af ook denki ik :)
maar in het algemeen zeker wel denk ik
M
Mexican-shroomLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb ze vandaag geoogst!
ik heb er maar 30 a 40 gehouden, de rest weggegooid, vond het allemaal te klein. maar jullie hadde gelijk ja, ze zijn niet super groot maar genoeg voor vanavond :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
de kleine zijn juist extra potent.. zonde dus om weg te gooien :wink:

Eet smakelijk vanavond :mrgreen:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#10
mijn tweede kweek leverde 10 shrooms op van ongeveer tussen de 10 en 20 cm .... very nice dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."