Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEn wat is dit?

En wat is dit?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1

Ik zie veel kleine groene rupsjes op m'n planten, zouden dit hun eitjes zijn?

Wat kan ik hier aan doen? Want ik ben een beetje bang om er insecticiden op te sproeien.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#2
ronimoon zei:
Ik zie veel kleine groene rupsjes op m'n planten, zouden dit hun eitjes zijn?
Klik om te vergroten...

Rupseneitjes zijn t zowiezo nie... Rupsen leggen geen eieren, maar vlinders wel :tongueout:

dus vlindereitjes kan wel :stoned:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#3
sjaartrol zei:
ronimoon zei:
Ik zie veel kleine groene rupsjes op m'n planten, zouden dit hun eitjes zijn?
Klik om te vergroten...

Rupseneitjes zijn t zowiezo nie... Rupsen leggen geen eieren, maar vlinders wel :tongueout:

dus vlindereitjes kan wel :stoned:
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Tsja biologieles enzo.... maar zijn idd eitjes ja. Platwalsen! of je bladeren verwijderen....
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maak u niet druk over u planten,

doe gewoon al die Mannetjes weg ! op die andere foto zagen ze er al vrij oud uit dus snel snel.

En die rupsjes en hun eitjes zijn opzich niet zo erg, kan je gemakkelijk weg doen met de blaazen of te streelen.

Wel oppasse dat ze niet in je knoppen gaan rupsen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Luister vooral naar Tooz ....

Der ubergrower

:wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, al m'n mannetjes zijn nu weg.
Ik zie wel dat de rupsen zich goed aan het voeden zijn van m'n vrouwtjes, zelfs van de bloemtoppen :(

Ik probeer ze er zo goed mogelijk af te houden.
Ik heb vandaag ook een bij een rups zien opeten :grin:

Greets
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#7
ronimoon zei:
Ok, al m'n mannetjes zijn nu weg.
Ik zie wel dat de rupsen zich goed aan het voeden zijn van m'n vrouwtjes, zelfs van de bloemtoppen :(

Ik probeer ze er zo goed mogelijk af te houden.
Ik heb vandaag ook een bij een rups zien opeten :grin:

Greets
Klik om te vergroten...

Als je blaast of met je handen van beneeden naar boven de blaadjes proper maakt gaan die wel weg
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Luister vooral naar Tooz ....

Der ubergrower

:wave:
Klik om te vergroten...

Heb jij als een zon in je leven gezien :mrgreen:
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#9
ronimoon zei:

Ik zie veel kleine groene rupsjes op m'n planten, zouden dit hun eitjes zijn?

Wat kan ik hier aan doen? Want ik ben een beetje bang om er insecticiden op te sproeien.
Klik om te vergroten...
het kunnen eieren van de spint zijn ook

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."