Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo bak

paddo bak

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo allemaal een dikke maand geleden heb ik mijn bak gekocht en wat geoogst. Nu enkele weken geleden heb ik hem gevonden volledig zwart ik had hem een beetje proper gemaakt in de hoop op een nieuwe oogst maar ik had het opgegeven. Het deksel was ook kwijt trouwens.
ik had er plastice folie over gedaan en dan in 2gb zakjes :grin: nu vind ik de bak vandaag bij het opruimen en er staan paddestoelen in :hearteyes: heb ze geplukt en het is 24,55 gram. ze zagen er heel goed uit of beter gezegt niet speciaal of raar. Ik hoop dat ze nog eetbaar zijn. wat denken jullie?

:wave:
peace
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#2
waarom wel niet
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#3
:confused: minder xtc pakke :grin: ik snap niets van jou zin. "waarom wel niet"

:wave:
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ze in de prullenbak hebben gelegen lijkt me het niet erg hygienisch, maar goed de paddos zullen vast wel een psychedelische uitwerking hebben :rockband:
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#5
neenee ze hebben niet in de vuilbak gelegen :grin:
gewoon op mijn kast. ik heb ze trouwens opnieuw laten soaken en terug in de zak gezet. misschien komen er nog :hearteyes:.

:wave:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#6
psysurfer zei:
:confused: minder xtc pakke :grin: ik snap niets van jou zin. "waarom wel niet"

:wave:
Klik om te vergroten...

wat snap je er niet aan ik bedoel gewoon dat er niet echt een reden is waarom ze wel niet goed zouden zijn hij zegt zelf dat ze er normaal uitzien het is gewoon zijn 2de flush
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
gheghe dan zeg je waarom niet ?????

je zin is echt dubbelzinnig hoor !!!

maar als ze gewoon op een schone plek hebben gezeten is het prima hoor :grin: eten en trippen maar :rock:


greetzzz gtje
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja hoor, die kun je gewoon eten. De zwarte kleur, kwam dat niet gewoon van de sporen van andere paddo's? Als je de hoedjes open laat gaan, dan ziet de bodem binnen de kortste keren helemaal zwart. Dat is op zich niet erg. Als de boel besmet is, dan is dat vaak te merken aan of een vieze geur (bacteriën), of rare groene of witte draden die anders zijn dan de paddoschimmel die er al op zat (schimmelbesmetting).

Hopelijk krijg je nog meerdere oogsten van deze bak :)
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#9
er groeien al twee paddestoelen en volgens mij worden het reuzen :grin: :hearteyes:
ook aan de zijkant zijn er twee aan het groeien. er staan wel witte puntjes op hun hoedje :confused:
nu weet ik niet meer of dat vorige keer ook zo was. ik zal zien dat ik een foto kan posten 1van de dagen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."