Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGele toppen

Gele toppen

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb 2 planten staan met gele toppen en voor de rest goeie groene bladeren.
is er nog iets aan te doen of moet er nu geoogst worden voor het te laat is?
[url=http://img522.imageshack.us/my.php?image=p9180092cb4.jpg][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/684/p9180092cb4.th.jpg[/url][/img]
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
sorry man, maar kzie nix
En op de link zelf is het heel onduidelijk
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sorry, ik zie t ook niet goed..maar ik vind t wel vreemde verkleuringen, soort grote gele vlekken..
Een vraag voor gtje? :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lijkt wel of het verbrand is. Heb je ze in de zon overgoten met water?
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
er is ofwel kalk gestrooid in de buurt , en de ph is zo fokt up dat er geen stikstof opname meer is

of er is round up gespoten- in dat geval zijn ze over een week morsdood, en per definitie niet te roken.

dat kalk zou wel eens aardig uit kunnen pakken voor de smaak- als dat al het geval is
V
ViperLid
01-01-2024, 00:00
#6
er zit indd kalk in de grond bij de planten!

en dat van vergoten in de zon kan mischien wel zo zijn dan ik heb ze wel water gegeven toen ze droog waren en toen de zon goed scheen.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
woowww tsjaa dan denk je dat je alles hebt gezien ... paarse toppen...blauwe toppen zelfs rode achtige toppen MAAR GELE!!!

zo aan de (onduidelijke ) foto te zien is het geen rot !!! maar het lijkt wel of de voedingsstroom naar een bepaald deel van de plant dicht zit.... alsof daar een grote kalk of fosfor ophoping is .... ik heb zelf ooit ook is wat gelige toppen gekregen van een kennis maar daar was de oorzaak dat ze te dicht tegen de lamp stonden ...

die wiet was alles behalve lekker !!!! als ik jouw was zou ik dat deel verwijderen ... erg ontwikkelt ziet het er niet uit en het vraag een boel voeding die achteraf verspeelt is net als de energie die er naartoe is gepompt !!!

zo krijgt de rest van je plant de energie die normaal in die top word gestoken en die gaat wel naar mooie groene toppen !!!!

dit fenomeen is me zelf ook niet direct bekend moet eerlijk zeggen ( hierbij gefeliciteerd :P ) maar goed kan het nooit zijn... bij al mijn planten buiten ben ik dit nog nooit tegen gekomen !!! dus goed ken het niet zijn !!!


greetzzz gtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."