Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNewbie - Save Freddy!

Newbie - Save Freddy!

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, maar kunt ook zo'n hashshaker kopen bij alien he!
Dat kost maar 15 euro! Uiteraard is dat mss niet het beste van het beste.
Maar de panties of hashsjaker zijn toch voldoende om je bladafval niet verloren te laten gaan he :)
Zoveel geld aan een zeef geven is zo meer voor mensen die geld teveel hebben.
Ik moet roeien met de spanen dat ik heb he :grin:

En oei, is waterhasj verboden? Met welke reden is dat?
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsjaa zo'n skaer zou ook wel kunnen heb het nog nooit gebruik of zien gebruikt worden maar het zal werken...

en over het feit dat die zeefmachines zijn voor mensen die geld te veel hebben ... vidn ik een beetje onzin ... het is investeren in iets wat zich sowieso opbrengt ... al kweek je maar op 1,2 met een 400 watter of maar 5 plantjes per jaar buiten !!!

want van al dat knip afval komt minstens 15 gram eerste zeef af SOWIESO dan nog een gram of 10 a 20 2de zeef en dan nog is een gram of 10 3de zeef hasj

1ste zeef kost in de shop ( als ze het hebben is redelijk zeldzaam ) misntens 15 euro x 15(gr) zit je al op 225 euro !!! dan nog is 10 tot 20 gram 2de zeef ... dit is voornamelijk kwaliteit hasj die je vind in de shop ... kost vaak al misntens 8 euro gaan we uit van maar 10 gr x 8 = al 80 euro ...

dan nog is de derde zeef hasj dit zijn vaak de hasjies die tussen de 4 en de 6 euro kosten ligt voornamelijk aan de genetica van de plant .... maar 10 gr x 4 euro is ook al 40 euro

kortom :

1ste zeef: 225 euro
2de zeef : 80 euro
3de zeef : 40 euro

is totaal 355 euro na 1 keer gebruik !!! nu kun je buiten dit maar 1 keer per jaar doen ... dus betekent het jaar erna winst ... maar bijv binnen draai je 5 oogsten ongeveer per jaar dus das vette winst of besparing is maar hoe je hetziet naar een jaar !!!! en je weet dat je sowieso dat er geen verontreiniging hebt !!!! die machines gaan bij goed gebruik levenslang mee !!!!

dus zoals je ziet als gewone kleine thuisteler voor eigen gebruik is het zelfs zeer raadzaam om er 1 te halen ... tuurlijk de kleinste volstaat dan al hoe groter die dingen hoe groter je plantage moet wezen das zo !!!


dan waarom waterhasj verboden is .... komt door het percentage thc dat erin zit die loopt op tot tegen de 70% en hasj en wiet mogen neit meer dan 35% hebben geloof ik ach het ligt iig in de 30% daarna is de hasj en wiet te sterk en mag het niet meer .... daarom zijn er ook al vaak rellen ontstaan over haze soorten die zouden hier en daar ook te veel aan thc bevatten ...

das ook de voornamelijkste reden waarom hasjolie verboden is !!!! dat kan oplopen tot 98% thc !!! en ga je van achteruit lopen !!!! en heeft neits te maken met het feit dat er butaan door gespoten zit want na het rijpen en uitdampen zal er zo goed als geen gas meer in het product zitten !!!

hoop zo je vragen te hebben beantwoord

greetzzz gtje
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het enige wat zo'n zeef hier zou opleveren is eigen hasj.
Ik hoef heus geen zeef van 100+ euro hoor. Het is maar voor eigen gebruik en het bladafval nog te benuttigen.

Dus eigenlijk haal ik er geen winst uit, buiten rookbare hasj, die ik met zo'n hashsjaker ook kan bemachtigen.

Maar nu ik dat gelezen heb van die waterhasj, moet ik toch bekennen dat ik zo'n ice-o-lator meer zie zitten.
Ijs in de emmer, mixer er in en laten gaan :)
Moet ook wel tijd vragen voor te drogen he :confused:
Dat heb je met pershasj dan weer niet.

Thx for info man
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
alleer eerst dit mayan:

je vat het denk ik niet helemaal !!!! die zeef geeft je veel en veel betere kwaliteit hasj !!!! en leverd ook nog meer hasj op omdat die efficienter te werk gaat!!! zo'n hasjshaker doet zijn werk ook wle maar veel en veel minder goed !!!!

dan die ice o later.... nee je kunt gewoon nat knipwit gebruiken hoor!!! deze dient wel een paar uur in de vriezer hebben gelegen in een zak o.i.d en je hebt een lading ijsblokkies nodig!!!!
W
W1ck3DLid
01-01-2024, 00:00
#5
I'm Back from da States :smoke:

Freddy ziet er nu wel erg goed uit. Lekker groen, dikke knoppen. Ik zal er dit weekend eens een foto van posten. Hoog tijd om te knippen vermoed ik.

Groetjes,
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou kom maar dan :grin:

greetzzz gtje
W
W1ck3DLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klaar om geknipt te worden neem ik aan?
Haartjes zijn bruin en het THC is overal zichtbaar.



- stam afknippen
- grote bladeren verwijderen
- kleine bladeren met THC aan de top verwijderen en in bakje
- ondersteboven in de kast hangen waar geen zonlicht aankan
- na 1 maand de toppen eraf halen

That's it? Nou, dat kan ik zelfs :wink:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ge moet niet kijken naar de haartjes alleen, ook naar uw trichomen met een vergrootglas of loepe.
Als die amber worden mag je oogsten.

Wacht khem mooi fotoke voor u!
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
idd nou is het half om half ook goed hoor dus half milky trichs en half amber !!!!


greetzzz gtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."