greenhouse zuigt tsjaa op het wietforum is daar ook een zeer groot discussie over !!! nota bene door een topic van mij daar
kijk de gene die gewone doorgaans baggerwiet gewend zijn ...nou ja das niet helemaal waar :P wiet die gewoon is laat ik het zo zeggen , van die comemrciele grow in de shop vinden er weinig aan ...
ik vergelijk growen en smoke het zelfde als koken en eten ... erzijn mensen die komen niet verder in hun leven met een speklap ... dit is overigens goed te eten hoor :P maar een lekker stukkie ossenhaas is ook goed te eten, of een lekkere haze rug of een lekekre eendenborst zou kan ik nog wel 40 dingen op noemen waarvan het gros van nederland het niet kent of nog nooti gegeten heeft !!!!
wat de boer niet kent vreet die niet !!!
dat is met wiet ook zo .. ieamdn die bijv altidj skunk en ww ,k2 rookt zo erg meotne wennen aan haze !! ik rook pas haze sinds een jaartje ofso moest er eerst nooit wat van hebben die SHIT stonk!!!! nu wil ik niets anders meer !!!
wiet van greenhosue heeft een aparte smaak vaak net iets anders dan normaal !!! maar het volk ( zoals de highlife jury ) kijkt verder dna laleen stoned zijn ... die kijken naar uiterlijk van de top naar potentie, thc rijkheid en VOORAL SMAAK ik rook omdat ik stoned wil worden MAAR ik rook niet alles hoor NOTHERN LIGHT vind ik uit pure kruising niet te roken ( mijn smaak ) ik wil wiet die lekekr proef ...
dat vidn je niet SNEL!!! met een commerciele nlx of pp die je al kunt knippen vanaf eind bloei week 7 !!! dit zijn die wietjes die commercieel zijn !!! de echte comemrciele focker kweekt geen wietjes die lang duren om rijp te worden DUS OOK GEEN GREENHOUSE !!! daarbij vergt genetica van greenhouse simpel weg gewoon ervaring wil je een goed, mooie en lekker resultaat willen halen !!!!
ik zeg niet dat het HET LEKKERSTE stuffie is dan zou ik liegen ik ken beter stuff maar de prijzen van die zaad firma's zijn dan ook veel duurder !!!! of je moet goed zoeken en duss non commerciele zaadfarmers !!!! maar GRENHOUSE heeft wel wereld klasse wiet
die cups winnaars krigjen ze niet zomaar !!!! wat ook weer een discussie is opzich want wanneer het de grower uitkomt haalt die de eventuele cupzzz winners erbij en wanneer het hem niet uitkomt roepen ze als hardst tsjaa is doorgestoken kaart ( niet dat ik dat nu van de mensen hier beweer ) maar hoe je het went of keert zo'n cup word niet door 1 iemand geproeft !!! de labels zijn met numemrs je ziet niet wat je rookt !!!!
NIETS MIS MET GREENHOUSE DUZZ
maar goed ontopic !!! een kennis vna me heefgt laatst big bang gekweekt !!!!
erg big bang trouwens de toppen zijn vanaf 9 weken oogstbaar ( zo moet je altijd de zaden pakketten lezen van een zaad leverancier het is niet de max tijd ) maar dit soortje wilt wel 11 weken !!! zet haar maar optijd op 12/12 want ze groeit enorm door !! met een gruwelijke opbrengst ( het zijn de 2 wkeen echt wel waard !! ) een tweede internode bloei is dan ook haast vanzelfsprekend !!!
effect is lekker maar de smaak had ik meer van verwacht ... ik mocht een stukkie proeven was uitsluitend gekweekt met bio voeding zoals de ECHTE kweker kweekt !!!
de haze dat maakt arjan beroemt echt te gruwelijk voor woordne hoe lekker die zijn !!! maar goed zijn ultra haze 1 tot en met 3 vragen dan ook wel om 14 weken bloei wil je het goed doen ( je hebt dan wel een speciaal soortje in handen !!! ) de white rhino en white shark zijn trowuens ook erg goed zelfs !! voor commerciele growers !!!
succes