Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDroog genoeg?

Droog genoeg?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn paddestoelen hebben nu meer dan een week liggen drogen en ik veronderstel dat ze nu wel droog genoeg zijn maar toch nog een vraagje.

Is het normaal dat ze zo wat aanvoelen als karton?
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#2
goh! ik moet gewoon eerlijk toe geven dat ik jaloers op je ben, ik weet niet als ze zo goed droog/gedroogd zijn (want heb er echt geen verstand van), maar ze zien er verrukkelijk uit :hearteyes: :P

groetjes
wasso
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joe koxbox,

Wat is uw gewicht man?
Wil wel weten of mijn gokje juist zat :wink:
Maar zien er mooi gedroogd uit!
Ja ze voelen wel wat anders aan als ze gedroogd zijn, karton is mss een verkeerde benaming, maar kan wel zeggen dat het dichtbij karton komt. Zeker bij het eten lol
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan altijd beter natuurlijk maar ik ben er tevreden mee.
Deze of volgende week eens 3gram testen. :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
En het gewicht izzzzz: 12gram gedroogd :grin: :grin: :hearteyes: :hearteyes:

En wat zijn ze toch zo heerlijk blauw! :hearteyes:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je het steeltje probeerd te breken en je hoort een knak
dan zijn ze droog
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan zit het goed :). Ze ruiken wel naar zweetvoeten :grin: .
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Dan zit het goed :). Ze ruiken wel naar zweetvoeten :grin: .
Klik om te vergroten...

lol jah je moet wel aan de ecuadoriaanse paddo ruiken he niet aan de dikketeenpaddo
haha lol mopje :mrgreen:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
12gram gedroogd?

=120gram vers?

lekkere flush opzich, maar kan nog beter toch?:grin:

peace
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
Dan zit het goed :). Ze ruiken wel naar zweetvoeten :grin: .
Klik om te vergroten...

appart, nadat ik de mijne gedroogd had ruik ik ze niet eens meer :) je kunt ze gewoon verpoederen als het zou moeten :wink: je moet ff een gaar oud beeldscherm scoren :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Verkruimelen kan ik niet, kan ze wel nog wat plooien... ze zullen wel niet slecht worden zeker?
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Verkruimelen kan ik niet, kan ze wel nog wat plooien... ze zullen wel niet slecht worden zeker?
Klik om te vergroten...

weet niet, denk dat het wel goed is zo

als je maar geen vocht meer inzit want daardoor gaan ze rotten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."