#1
2.5 a 3 gram gedroogd per persoon kan best sterk zijn hoor, zeker met zelfgekweekte.
Angramar Temenos zei:Volgens mij kun je na het verbod ook nog kweeksetjes kopen hoor. Alleen Psilocybinehoudende Paddenstoelen worden verboden. Sporen, mycellium, etc niet.
Als je zorgt voor een paar keer per dag frisse lucht (even verse lucht erin wapperen), en de kamertemperatuur is een graad of 20 en er is wat indirect zonlicht op je kamer, dan heb je gewoon een hele forse opbrengst. Al die professionele dingen zijn daar niet noodzakelijk voor, zelf denk ik dat als je het professioneel aanpakt met verwarming en ventilator enzo, dat je die moeite en investering beter kunt steken in écht vanaf sporen kweken ipv een kweekset kopen.TrippyShit zei:Hoe wordt de opbrengst als je ze gewoon zo in het boxje, die in die zak zit, zomaar ergens neerzet op kamertemperatuur en buiten direct zonlicht? Of moet het echt helemaal met die ventilator voor frisse lucht etc?
shokora zei:Sowieso beter om gebruik te maken van zonlicht en de normale 'airflow' in je kamer lijkt mij. Hij heeft hier 16 dagen op mijn kast gestaan (hij staat er nu weer :P) en ik had ongeveer 130g opbrengst dus dat doet het redelijk goed imho.
Maakt geen verschil volgens mij. Gewoon laten groeien tot de hoedjes open gaan, en dan plukken.Frisian User zei:iemand trouwens een idee waar de meeste psilo in zit ? de hoed of de steel ?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."