#1
je bedoelt toch zo'n growbox van azarius he
dus je wilt zeggen dat je de sporenspuit erin hebt ''gespoten'' en daarna 7dagen buiten gezet of nog niet? want als dat het is komt het door de kou
bij de kolonisatie moeten ze het 28 a 30 graden hebbe en daarna 22 a 24 graden
dus je wilt zeggen dat je de sporenspuit erin hebt ''gespoten'' en daarna 7dagen buiten gezet of nog niet? want als dat het is komt het door de kou
bij de kolonisatie moeten ze het 28 a 30 graden hebbe en daarna 22 a 24 graden

