Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe maak je een gezellige space cake.

Hoe maak je een gezellige space cake.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BaarmoederLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeg ik me zo af.

dat wil zeggen, ingredienten, bereidingswijze en hoeveel je ervan moet eten om lekh0r te stoneden.
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel simpel ik zal je het even uitleggen. Loop naar een snelweg daar langs staan plantjes, neem daar de zaadjes van en neem ze mee een stuk of 25, je hebt ze zo.

Nu stap twee ga naar de shop en koop 5 gram hasj, wel een beetje goede. Maak beslag (zelf of uit een pak maakt niet uit) en doe daar je hasj in (je kan ook eerst hasjboter maken opzich makkelijker).

Bak dat een uurtje op 180 graden, eet de halve cake op en eet na een kwartiertje ook die zaadjes op, rook daarna een sigaretje (als je niet rookt een jointje) en een paar biertjes.


Dan heb je wel een gezellige middag en post je voorlopig niet meer van die onzinnige posts
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacht even,

Een gezellige spacecake?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met sprinkles, parapluutjes en slagroom?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, en kaarsjes!
B
BaarmoederLid
01-01-2024, 00:00
#6
greenpower zei:
Heel simpel ik zal je het even uitleggen. Loop naar een snelweg daar langs staan plantjes, neem daar de zaadjes van en neem ze mee een stuk of 25, je hebt ze zo.

Nu stap twee ga naar de shop en koop 5 gram hasj, wel een beetje goede. Maak beslag (zelf of uit een pak maakt niet uit) en doe daar je hasj in (je kan ook eerst hasjboter maken opzich makkelijker).

Bak dat een uurtje op 180 graden, eet de halve cake op en eet na een kwartiertje ook die zaadjes op, rook daarna een sigaretje (als je niet rookt een jointje) en een paar biertjes.


Dan heb je wel een gezellige middag en post je voorlopig niet meer van die onzinnige posts
Klik om te vergroten...

ja. gelukkig heb je humor.


Anywayyyy. ik heb bakken met baard al gevonden, dus het komt wel goed.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een gezellige spacecake, is als je met 5 vrienden en vriendinnen in huis bent, samen de ingrediënten gaat halen, en dan samen de cake bakken. kopje thee drinken en wachten tot de cake klaar is.

om dan samen te genieten van de geurige kruimelende, cake.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."