#1
Die soort lijkt me uitstekend geschikt voor de binnenkweek.. kruising van twee hele leuke soorten en een goede opbrenger.
dan zeg ik gewoonhoningolie zei:Moet best te doen zijn buiten, het beste zou je de plant(en) verduisteren, dan heb je het meeste kans op een goede opbrengst. (check wietforum.nl en zoek verduisteren)
Bezit van zaadjes is voor zover ik weet geen probleem, je bent pas in overtreding zodra er plantjes uit groeien![]()
Hey thanx man!gtje zei:nadeel van deze planten t.o.v de eerder genoemde soorten zoals purple pineberry is dat deze planten tot maximaal 40 gram geven maar reel is om eerder te zeggen 20 gram per plantje ...
de andere genoemde soorten kunnne tot wel 500 gram opleveren... maar dan zit je weer met grote bomen van dik 2 mter hoog en breed ... deze planten beginnen ook allemaal pas te bloeien eind juli en zijn ook pas eind september klaar !!!! de kans op rot is redelijk klein omdat dit soortjes zijn die goed schimmel bestendig zijn !!! maar ja tijd = risico
je kunt ook idd gaan verduisteren zoals hier in dit topic word uitgelegd
http://www.wietforum.nl/Het-Verduister- ... 16914.html
maak de goede overwegingen en denk er ff goed over na ... het buitenseizoen begint tog pas 15 mei en eind april is vroeg zat om eventueel binnen de zaden wat voor te groeien !!!
maak ook de overweging potten of volle grond !! en ga na wat de voor en nadelen van elk zijn
veel suc6
greetzzz gtje
ps het moest in 2 delen door al die linkies die ik er neer had gezet :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."