#1
Zou je niet even wachten tot de lente? Dan kun je ze buiten zetten.
En dat voor een 10tje wiet van de shop cropp zei:is dit de moeite waard om in de grond te stoppen of is dat verspilde energie?
dat bedoel ik, dankjulliegtje zei:@mayan: als dit zijn enigste zaadjes zijn zou ik het ook proberen .... ik zelf heb zoveel zaden bij elkaar verzamelt dat dit soort zaden altidj de kliko belanden ...
zonde van me tijd,geld en energie als alles herma blijkt te zijn ...
maar voor een beginner erg leuk !!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."