#1
Met alle respect..maar ik kweek al 5 jaar me eigen paddo's..dus ik zal het wel weten he botox of hoe je dan ook mag heten..
Beunie zei:Nou Kiwiman, dit ziet er niet echt goed uit.
Ze moeten namelijk allemaal tegelijk groeien. Heb je ze met 1 kant in de zon gezet? Want die grote lijken al over hun top en de andere zijn echt nog niet goed. Je moet het doosje elk half dagdeel draaien. Ik zou ze eerlijk gezegd allemaal niet eten. Die grote zorgen namelijk voor onwijze buikkrampen en die kleine daar wordt je gewoon ziek van. Hopelijk gaat het volgende keer beter. Succes ermee. en nogmaals ik zou ze niet eten of nu elk half dagdeel gaan draaien zodat die kleine het nog goed gaan doen.
Beunie
spacewoman zei:Hallo luitjes,ik heb ook een kweeksetje heb hem al ruim 1week staan,maar het enige wat ik zie is dat de zak van binnen helemaal vochtig en beslagen is,je ziet wel kleine sporen rechtop staan dat betekend dat er wat aan de onderkant aan komt.
Heb de bak niet in de zon staan maar bij het raam in de huiskamer waar het het warmst is en geen direct zonlicht op komt.
Doe ik het zo goed?heb er verder totaal geen ervaring mee begin pas.
Groetjes
Cammoflage zei:Hoi,..
Ik heb een EZ growbox en in de handleiding staat dat je gaten in de plastic zak moet knippen ter grote van een eurostuk,.. is dit normaal?
Alvast bedankt
@ TS: veel succes met uw bakje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."