#1
ok bedankt voor je tip ![:)]()
ik dacht, als hij nu heel lang doorgroeit, krijg ik volgend jaar een megaplant en dus ook oogst.. XD
ik dacht, als hij nu heel lang doorgroeit, krijg ik volgend jaar een megaplant en dus ook oogst.. XD

DrippTone zei:@ sjaartrol, je gaat mij niet wijsmaken dat je zo laat in het jaar goede wiet hebt kunnen oogsten. Als ze nu pas beginnen te bloeien dan zouden ze pas half november klaar zijn. lekker verder blijven lullen.![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."