Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mijn plantjes te laat in de tuin gezet ze bloeiee nu wel en zitten vol waarneer kan ik gaan knippen de bolletjes zijn zo denk ik halverwegen. De plantjes zelf zijn 60 a 70 cm in juni geplant Het is een binnen en een buiten soort een van die plantjes krijgt kleine witte bloemetjes ? wie oooowie geeft mij raad als het te koud wordt moet ik ze dan in de schuur zetten of in een leeg aquarium ?"