Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfree spore ring europe

free spore ring europe

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, dat zijn geen oplichters. Is juist een erg goed initiatief, doneren die sporen!
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#2
heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.fsre.nl/
De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad.
zijn dit oplichters of niet? Anders zou het wel zalig zijn zeker in samenwerking met http://azurescenssociety.wordpress.com/

Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#3
haaitand zei:
heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.fsre.nl/
De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad.
zijn dit oplichters of niet?

Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden.
Klik om te vergroten...

Wees maar niet bang, deze heren hebben gemiddeld 200 strain requests per week uit heel Europa, je neppen zouden ze niet zo snel doen. Heb een aantal daarvan kort geleden leren kennen op een meeting, dus maak je maar niet druk, t zijn geen oplichters. Heb trouwens in het verleden daar ook mijn sporen vandaan besteld, nou heb ik er zelf genoeg :wink:
Helaas kun je nou niks bestellen omdat ze bezig waren met de site oid, binnenkort kan dat wel weer.Gewoon af en toe kijken.

Je zegt dat je ouders zouden het raar zouden vinden als er een envelop met een sporenprint thuis zou komen voor op jouw naam, zouden ze het dan niet raar vinden als er paddo's bij ze thuis groeien :grin:
Rare gast :P

Check ook eens mijn http 'N kweek ze :smoke:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er al aardig wat prints vandaan en al honderden terug gestuurd. Het werkt beter en is mogelijk veiliger dan de meeste online smartshops, gezien die wel iets van een boekhouding moeten bijhouden.

via het FSRE forum worden soms ook snelkookpan meetings gegeven voor de mensen die geen snelkookpan hebben, en dus zo wel hun potjes steriel kunnen maken daarnaast ook vaak kweek cursussen

http://azurescenssociety.wordpress.com/ Geeft over 2,5 week een meeting waar ik ook heen ga, leuk om zoveel hippie mensen te meeten :) (zie FSRE forum)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
^^ Precies, ga deze keer ook maar de meeting, maar deze keer zullen we guerrilla farming doen met Psilocybe Azurescens, uiteraard in de natuur :smoke:
Dan in september/oktober terug komen om te oogsten :grin:

^^B Kool, B a Hippy :hearteyes:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is moeilijker dan je denkt. Je moet er wel even de tijd voor nemen om zoiets te kweken. een onzorgvuldigheid en je kweekset raakt besmet.

zijn goeie lui trouwens. Soms hebben ze wel een exclusieve soort :grin:
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#7
0penmindeD zei:
haaitand zei:
heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.fsre.nl/
De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad.
zijn dit oplichters of niet?

Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden.
Klik om te vergroten...

Wees maar niet bang, deze heren hebben gemiddeld 200 strain requests per week uit heel Europa, je neppen zouden ze niet zo snel doen. Heb een aantal daarvan kort geleden leren kennen op een meeting, dus maak je maar niet druk, t zijn geen oplichters. Heb trouwens in het verleden daar ook mijn sporen vandaan besteld, nou heb ik er zelf genoeg :wink:
Helaas kun je nou niks bestellen omdat ze bezig waren met de site oid, binnenkort kan dat wel weer.Gewoon af en toe kijken.

Je zegt dat je ouders zouden het raar zouden vinden als er een envelop met een sporenprint thuis zou komen voor op jouw naam, zouden ze het dan niet raar vinden als er paddo's bij ze thuis groeien :grin:
Rare gast :P

Check ook eens mijn http 'N kweek ze :smoke:
Klik om te vergroten...
ik zou ze dan in de natuur laten groeien e. Zo ergens in belgië en dan zet ik dat op die map kan iedereen er mee van genieten. :) kga keer een adres zoeken van een of andere maat. :mrgreen:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#8
^^Kreeg vandaag een mailtje van fsre dat ze weer in de lucht waren, dus je kan een printje bestellen :wink:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#9
hmz... ja ik ook

ik overweeg zo een spuit te halen voor stones
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
chill site
ga ik zeker eentje van bestelle (kopen voor 1euro)
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee hoor, juist zo simpel als wat, heb in 2 maanden al meer dan een kilo geoogst :hearteyes:
Kwestie van een beetje research, logisch nadenken en een kleine investering. Moet daarnaast wel eerlijk bekennen dat ik al 3 jaar kweek :tearsofjoy:
Maar zo moeilijk is het echt niet!!

Grow that shit, dry that shit, eat that shit :rock:
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#12
kga ze nu bestellen zodat ze volgende maand zeker binnen zijn. Dan kan ik beginnen direct na de examens.
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#13
goeie ervaringen met fsre! makkelijk, snel. Maar.. voor wat hoort wat. Stuur ze zeker wat prints als je die over hebt.

En ja, zelf kweken vanaf begin tot eind is toch echt het allerleukst! :grin:

Leuke en boeiende hobby is het, voor mij althans. Ik beleef meer plezier aan het hele kweekproces dan het uiteindelijke resultaat, eerlijk gezegd.
h
haaitandLid
01-01-2024, 00:00
#14
ok het werkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."