#1
Nee, dat zijn geen oplichters. Is juist een erg goed initiatief, doneren die sporen!
haaitand zei:heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.fsre.nl/
De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad.
zijn dit oplichters of niet?
Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden.

ik zou ze dan in de natuur laten groeien e. Zo ergens in belgië en dan zet ik dat op die map kan iedereen er mee van genieten.0penmindeD zei:haaitand zei:heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.fsre.nl/
De bedoeling is om 1€ op te sturen in ruil voor een spore naar keuze indien in voorraad.
zijn dit oplichters of niet?
Ja ik kan het niet proberen omdat ik nog thuis woon en mijn ouders nogal raar zouden kijken als ze zo'n brief voor mij vinden.
Wees maar niet bang, deze heren hebben gemiddeld 200 strain requests per week uit heel Europa, je neppen zouden ze niet zo snel doen. Heb een aantal daarvan kort geleden leren kennen op een meeting, dus maak je maar niet druk, t zijn geen oplichters. Heb trouwens in het verleden daar ook mijn sporen vandaan besteld, nou heb ik er zelf genoeg![]()
Helaas kun je nou niks bestellen omdat ze bezig waren met de site oid, binnenkort kan dat wel weer.Gewoon af en toe kijken.
Je zegt dat je ouders zouden het raar zouden vinden als er een envelop met een sporenprint thuis zou komen voor op jouw naam, zouden ze het dan niet raar vinden als er paddo's bij ze thuis groeien![]()
Rare gast :P
Check ook eens mijn http 'N kweek ze![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."