Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPsilocybe Equadorian

Psilocybe Equadorian

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo peeps; ik heb gistere een kweeksetje gekocht voor paddo's ( Equadoriaanse ) ik heb de zak gevuld met lauw water tot ongeveer de hoogte van het bakje( advies van de smartshop ) & het doosje nog NIET gesoakt ( ook op advies van de smartshop ). Ze hebben mij aangerade om pas NA 24 uur te soaken. Is dit een juiste manier? of al dan niet effectiever ?? In de smartshop zelf zeide ze van wel desondanks het anders vermeld stond in de handleiding ( ik heb nl een handleiding vn de shop zelf gekregen ). Foto's van het groeiproces volgen nog. Feed is welkom!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf nog weinig gelezen over equadoriaanse paddo's kweken, maar lijkt mij omdat je eigenlijk elke soort moet soaken het bij deze ook het geval is.

Zou geen reden kunnen bedenken waarom je dit pas zou doen na 24 uur.
Zorg wel dat je niet te warm water gebruikt! Lauw voor je vingers (ong. 30graden) betekend dus dat het warmer is dan dat. Het water moet de zelfde temperatuur hebben dan de ideale kweek temperatuur.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pas na 24h soaken??? Die ongelooflijk belachelijke adviezen blijven mij verbazen. En dan nog een handleiding meegeven waar het helemaal anders in beschreven staat, ongelooflijk!

1: Soaken is zeker aan te raden voor je ze echt begint te kweken, in het begin kan het misschien niet zoveel kwaad als je dat niet doet maar na elke oogst is dit echt noodzakelijk!

2: Water in de zak is in principe ook niet nodig, als er pins worden gevormd kan je wel 1/2 maal daags wat water verstuiven in de zak als de luchtvochtigheid echt te laat is.

3: Veel succes!!
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste mense, mijn growbox staat nu 5 dagen en er beginne zich witte spinneragge sorta thing like te vormen net iets bover de ondergrond.. Is dit al het begin van vorming vn schimmel ?? is dit goed of slecht ?? Het spijt me dat ik nog geen foto's heb kunne plaatse... Ze komer eraan!
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo's zijn uit, gepukt en staan nu te drogen .. ik zal binnekort de foto's uploaden.
Ze zien er in ieder geval super lekker uit!
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#6
Witte schimmel is normaal, dit is de schimmel waar de paddo's op groeien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."