#1
KoxBox zei:HUSTL4R zei:De hoeveelheid hoe kan je dat het beste verdelen? In "natte" porties, of in droge en hoeveel?
Als je een goede weegschaal hebt kan je ze droog verdelen, zo niet nat.
Ik zou beginnen met 2g droog (dus 20g nat), omdat zelfkweek op de één of andere manier sterker zijn dan die vroeger in de shop.
En het is altijd verstandig om je oogst eerst te verkennen, de ene oogst kan al wat potenter zijn dan de ander. Als je met 2g begint zou het wel goed moeten gaan, als het te mild is kan je de volgende keer altijd wat meer nemen.
Edit: Heb je al veel trip ervaring?
Ik heb wel ervaring met het trippen, flashen enz...
Mor ben er al lang mee gestopt!! Ik wou het gewoon is kweken om die ervaring te hebben gehad! Het is voor vrienden van mij die er veel ervaring mee hebben mor niet met "verse".
Ik vraag het liever omdak weet dat het geen "kinderspel" is en weet ook de risico's. Ik wil niemand een "bad trip" geven omdat ik zo dom ben geweest om teveel mee te geven ofzo! Ik weet dat er veel op internet over staat, mor dit forum dient echt voor zo'n vragen dus ik stel ze liever zo! Ik heb een 56Gr natte liggen nu... dus dat is een 5,6 droog?
Ik ge ervan uit dat de natte minder hard zijn dan droog? En dat je ze droog lang kan bewaren!
Ik vind het leuk om te zien hoe men vrienden het nuttigen en ik ben de nuchtere erbij! Je weet nooit eh!