#1
Hoort dit niet in de kweek en creahoek ? :P
KoxBox zei:Heb ik ook al eens gemeld.![]()
25 maart 2010 dan nog wel.![]()
Sublimo zei:KoxBox zei:Heb ik ook al eens gemeld.![]()
25 maart 2010 dan nog wel.![]()
Ik heb het net gemeld en ik kon het gewoon doen, normaal als iemand dat doet zegt het vanzelf: heeft al iemand gedaan, maar dit keer dus niet. Mischien niet goed doorgekomen ? :P
KoxBox zei:Ha, nee ik bedoel dat ik dat al eens gepost had. Slechte woordkeuze, mijn excuses.
garfield92 zei:(bedankt voor het verplaatsen van het topic)
Mijn nieuwe setje heeft na 7 dagen al pins (tegenover 14dagen de vorige keer). De kamer is natuurlijk nu wel een aantal graden hoger met dit heerlijke weer. Maar er zijn nu wel al 100 kleine paddo's!Ik neem aan dat er maar een paar hiervan echt groot gaan worden?
Gaan deze paddo's eigenlijk langzamer groeien of heeft dat niets te maken met de hoeveelheid paddo's? (ivm voedingsstoffen die ze moeten verdelen oid).
garfield92 zei:Nog wel een vraag: Kun je het vermiculiet eten? (de ijzerachtige brokjes op de set) of moet je dit eraf schrapen / onderkant eraf snijden.
Tigg zei:Sommigen snijden de onderkant eraf. Maar ik wrijf het vermiculiet er altijd gewoon af. Het eten van het vermiculiet is overigens niet schadelijk.
garfield92 zei:126 gram, nog meer dan ik dacht van deze kleine vrienden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."