Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekset log

Kweekset log

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoort dit niet in de kweek en creahoek ? :P
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Heb ik ook al eens gemeld. :beer:
25 maart 2010 dan nog wel. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb het net gemeld en ik kon het gewoon doen, normaal als iemand dat doet zegt het vanzelf: heeft al iemand gedaan, maar dit keer dus niet. Mischien niet goed doorgekomen ? :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Heb ik ook al eens gemeld. :beer:
25 maart 2010 dan nog wel. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb het net gemeld en ik kon het gewoon doen, normaal als iemand dat doet zegt het vanzelf: heeft al iemand gedaan, maar dit keer dus niet. Mischien niet goed doorgekomen ? :P
Klik om te vergroten...

Ha, nee ik bedoel dat ik dat al eens gepost had. Slechte woordkeuze, mijn excuses.
g
garfield92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wouw, ze groeien onwijs hard, je ziet ze letterlijk met het uur groter worden en ze laten nu al het hoedje los: klaar om te oogsten. Uiteraard zijn ze niet groot, maar wel met veel. Ik ga in ieder geval oogsten en zal nog foto's posten.

Nog wel een vraag: Kun je het vermiculiet eten? (de ijzerachtige brokjes op de set) of moet je dit eraf schrapen / onderkant eraf snijden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Ha, nee ik bedoel dat ik dat al eens gepost had. Slechte woordkeuze, mijn excuses.
Klik om te vergroten...

Ah nu begrijp ik het, maakt niet uit. Ik heb het trouwens al gezien :wink:
g
garfield92Lid
01-01-2024, 00:00
#6
(bedankt voor het verplaatsen van het topic)

Mijn nieuwe setje heeft na 7 dagen al pins (tegenover 14dagen de vorige keer). De kamer is natuurlijk nu wel een aantal graden hoger met dit heerlijke weer. Maar er zijn nu wel al 100 kleine paddo's! :openmouth: Ik neem aan dat er maar een paar hiervan echt groot gaan worden?

Gaan deze paddo's eigenlijk langzamer groeien of heeft dat niets te maken met de hoeveelheid paddo's? (ivm voedingsstoffen die ze moeten verdelen oid).
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
garfield92 zei:
(bedankt voor het verplaatsen van het topic)

Mijn nieuwe setje heeft na 7 dagen al pins (tegenover 14dagen de vorige keer). De kamer is natuurlijk nu wel een aantal graden hoger met dit heerlijke weer. Maar er zijn nu wel al 100 kleine paddo's! :openmouth: Ik neem aan dat er maar een paar hiervan echt groot gaan worden?

Gaan deze paddo's eigenlijk langzamer groeien of heeft dat niets te maken met de hoeveelheid paddo's? (ivm voedingsstoffen die ze moeten verdelen oid).
Klik om te vergroten...

Ik hoop het voor je dat ze allemaal een deftige grote gaan bereiken, ik heb het ook 1x gehad dat er echt belachelijk veel paddenstoelen uitkwamen maar die werden maar max. 5cm groot...

Time will tell...

Je zal het wel rap zien, ze verdubbelen (bij wijze van spreken) in grote elke dag.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
garfield92 zei:
Nog wel een vraag: Kun je het vermiculiet eten? (de ijzerachtige brokjes op de set) of moet je dit eraf schrapen / onderkant eraf snijden.
Klik om te vergroten...

Het is niet aan te raden dat te eten lijkt me... Gewoon drogen die handel, eenmaal ze helemaal droog zijn kan je het er gewoon afwrijven. :)

Ik ben benieuwd naar die foto's!
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sommigen snijden de onderkant eraf. Maar ik wrijf het vermiculiet er altijd gewoon af. Het eten van het vermiculiet is overigens niet schadelijk.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tigg zei:
Sommigen snijden de onderkant eraf. Maar ik wrijf het vermiculiet er altijd gewoon af. Het eten van het vermiculiet is overigens niet schadelijk.
Klik om te vergroten...

Ik snij het er alleen af als ik een portie vers wil bewaren dan is het makkelijker.
g
garfield92Lid
01-01-2024, 00:00
#11
126 gram, nog meer dan ik dacht van deze kleine vrienden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
garfield92 zei:
126 gram, nog meer dan ik dacht van deze kleine vrienden.
Klik om te vergroten...

Die had je toch nog iets langer mogen laten staan. Maar ze zien er wel geslaagd uit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."