#1
Ha, voor een raam kweek is dat helemaal nog niet slecht hoor!
10 gram per plant is nog niet gek, zeker zonder verdere voeding.
Je foto lijkt nu wel scherper, maar ik kan hem niet uitvergroten.
Nieuwe foto, camera op marcro stand ( vaak dat bloemetje) en paar cm van een top af.
Het liefst overdag, zonlicht op de top en met een fatsoenlijk toestel.
Echt, echt close up.
10 gram per plant is nog niet gek, zeker zonder verdere voeding.
Je foto lijkt nu wel scherper, maar ik kan hem niet uitvergroten.
Nieuwe foto, camera op marcro stand ( vaak dat bloemetje) en paar cm van een top af.
Het liefst overdag, zonlicht op de top en met een fatsoenlijk toestel.
Echt, echt close up.