Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb voor de eerste keer plantjes gekweekt (Big Devil - autoflower) en sta voor een dilemma. Wellicht kan een van jullie gevorderden mij helpen. De twee plantjes heb ik begin april geplant (10/11 weken). De plant met de minste toppen (als je het zo mag noemen) heeft bruine haartjes/sprietjes. Ik las dat je t dan moet oogsten. Als ik de top door mijn vingers haal, dan heb ik hars op mijn vingers. Ik ben een beetje teleurgesteld in de hoeveelheid top er op is. Moet ik de plant door laten groeien of oogsten? Wie kan mij helpen wat ik met deze plant moet doen?"
"Ik heb de foto even aangepast, hopelijk is het iets duidelijker. De planten zijn binnen, voor het raam gekweekt. In het begin een beetje pokon gegeven, maar mee opgehouden toen ik las dat pokon niet echt goed is voor wietplantjes. De foto bij deze reactie is van mijn andere plant. Ook niet echt groot, maar wel meer dan t plantje van mijn eerste post. Het lijkt er meer op dat ik gruis aan t oogsten ben"
"Ten eerste bedankt voor je hulp. Ik kan geen grotere plaatjes uploaden op dit forum, dus heb ik het maar met een omweg gedaan... Hieronder is het "kleine" plantje. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } En hieronder het andere plantje waar de toppen iets groter zijn... Graag je advies..."
"Jaja goed gedaan! (schouderklopje) Moet ik het tweede plantje ook snoeien of nog even laten groeien totdat de witte haartjes bruin worden?"