#1
ja, ik vindt de smaak eerlijk gezegt gewoon overheerlijk (Ik zou het willen drinken als dorst lesser
)
maar mijn vriend vindt het dus echt helemaal niks en gaat elke keer bijna over zijn nek
)maar mijn vriend vindt het dus echt helemaal niks en gaat elke keer bijna over zijn nek
